Wednesday, October 18, 2017

Pengedar Shaklee Area Bandar Baru Salak Tinggi dan Nilai

pengedar shaklee area nilai
Pengedar Shaklee Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang.

Anda mencari pengedar Shaklee area Bandar Baru Salak Tinggi Sepang, Nilai dan kawasan berdekatan? Boleh saja..

Izinkan saya membantu anda dengan mencadangkan sahabat saya ini sebagai seller yang boleh anda percayai untuk dihubungi.

Siapakah beliau yang saya maksudkan? Mari lanjutkan bacaan anda..

Beliau merupakan rakan bisnes saya yang boleh membantu anda mendapatkan produk Shaklee secara terus di tempat anda. 

Beliau yang saya maksudkan ialah Puan Siti Nazlia binti Adnan dengan ID pengedar 1267695.

 

Di manakah kawasan COD beliau? 


Kawasan COD beliau adalah seperti berikut :
  • Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang
  • Bandar Baru Nilai, Nilai
  • Bandar Baru Bangi
  • Serdang
  • Putrajaya
  • Cyberjaya

Anda berada di dalam kawasan COD beliau? Haaa cun sangat lah tu.

Boleh terus hubungi beliau untuk membuat sebarang belian produk Shaklee. InsyaAllah beliau bersedia untuk membantu anda!

Bagaimanakah cara untuk menghubungi beliau?


Anda boleh menghubungi beliau melalui talian berikut :
014-9276453 
(Puan Siti Nazlia)
Facebook : Siti Nazlia

Semoga artikel ini boleh membantu anda mencari pengedar Shaklee yang berdekatan dengan anda, diyakini servis dan perkhidmatan beliau.
Terima kasih!




2 comments:

  1. Assalamu'alaikum. Sesiapa yang mencari produk Shaklee di sekitar Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang & Nilai dan di kawasan yang berhampiran, boleh whatsApp saya ya, +6014 9276453 (www.wasap.my/60149276453). Tq :)

    ReplyDelete
  2. Assalamu'alaikum. Saya adalah Pengedar Shaklee di sekitar Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Dengkil, Klia & Nilai dan di kawasan yang berhampiran, boleh whatsApp nombor baru saya ya, +6016 9246453 (www.wasap.my/60169246453). Tq :)

    ReplyDelete