Friday, October 20, 2017

OsteMatrix Bantu Atasi Masalah Sakit Kaki Kesan Kemalangan 15 Tahun Lalu

ostematrix untuk sakit kaki dan tulang
Beberapa minit je lagi sebelum berakhirnya promo OsteMatrix hari ini bersempena sambutan Hari Osteophorosis sedunia.

Saya ingin berkongsi bersama anda semua pengalaman saya selepas mengambil OsteMatrix untuk masalah sakit kaki.

Anda pernah terlibat dengan kemalangan? 

Saya pernah terlibat dengan satu kemalangan langgar lari kira-kira 15 tahun yang lalu di persimpangan lampu isyarat. 

Nak tahu apa kesan selepas kemalangan tersebut yang saya sendiri tak ambil kisah pun 15 tahun dulu?

Thursday, October 19, 2017

Resepi Kuah Laksa yang Mudah dan Ringkas Disediakan

cara menyediakan masakan kuah laksa
Cerita pasal Laksa ni, mesti ada yang dah mula terliur kan? 

Jujur saya cakap, dulu saya bukanlah seorang yang pandai untuk sediakan Laksa walaupun peminat tegar Laksa. Cuma tau beli dan makan je. 

Almaklum la kami orang Jawa dan seingat saya memang mak sendiri pun tak pernah sediakan Laksa. 

Wednesday, October 18, 2017

Pengedar Shaklee Area Bandar Baru Salak Tinggi dan Nilai

pengedar shaklee area nilai
Pengedar Shaklee Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang.

Anda mencari pengedar Shaklee area Bandar Baru Salak Tinggi Sepang, Nilai dan kawasan berdekatan? Boleh saja..

Izinkan saya membantu anda dengan mencadangkan sahabat saya ini sebagai seller yang boleh anda percayai untuk dihubungi.

Siapakah beliau yang saya maksudkan? Mari lanjutkan bacaan anda..

Tuesday, October 17, 2017

Tips Latih Anak Selesa Dengan Stroller dan Carrier

cara ajar anak suka stroller dan carrier
Anak tak mau duduk dalam stroller, carrier mahupun carseat? 

"Adoiii susahnya nak ajar. Jenuh! Menangis-nangis, meronta-ronta minta dilepaskan. Kenapa yer anak saya tak mahu guna stroller dan carrier? Adakah saya seorang melalui dilema ini?"

Haaa saya yakin dan percaya anda mesti sedang mengalami situasi ini? Macam-mana sebenarnya cara nak atasi? Macam mana sebenarnya nak bagi anak selesa dengan stroller, carrier mahupun carseat? Meh sini saya nak kongsi tips dan cara dengan anda.

Monday, October 16, 2017

Carotomax Membantu Masalah Rabun Mata dan Silau

Rabun mata dan silau. Dua perkara yang sinonim dengan pemilik si kaca mata seperti saya.

Bila bercakap tentang mata rabun atau mata silau ni, hanya orang yang sudah berkaca mata atau baru-baru nak mula berkaca mata saja memahami bagaimana perasaannya. 

Bila tanpa kaca mata di sisi, penglihatan terbatas. Yang lebih membahayakan apabila memandu dalam keadaan rabun atau silau pada waktu malam khususnya.

Sunday, October 15, 2017

Jalan-Jalan di Sekitar Pasar Tani Stadium Melawati Shah Alam

Ada apa dengan pasar tani Shah Alam
Pasar Tani Shah Alam...

Siapa yang tidak mengenali pasar ini? Siapa yang tidak mengetahui kewujudan pasar tani ini?

Saya yakin anda juga sentiasa mengunjungi Pasar Tani Shah Alam ini pada cuti hujung minggu bukan?

Bagi yang belum pernah berkunjung ke sini, saya sarankan untuk anda tambah lokasi ini sebagai destinasi baru anda sekeluarga untuk keluar shopping dan berjalan.

Saturday, October 14, 2017

Mengumpul Semangat Melalui Majlis Master Celebration Shaklee

Master Celebration Shaklee merupakan program yang julung-julung kali diadakan.

Apakah motif program sebegini? 

Mengapakah Shaklee sanggup mengeluarkan belanja yang besar semata-mata untuk meraikan para distributor nya yang telah berjaya mencapai kejayaan sebagai Master Coordinator?

Mungkin anda yang bukan berada dalam ruang-lingkup pengedar Shaklee tertanya-tanya bukan?