Saturday, December 16, 2017

10 Ciri Istimewa Anggur Muscadine dalam Vivix yang Patut Anda Tahu!

Ciri istimewa anggur muscadine dalam Vivix shaklee
Apakah bahan utama dalam Vivix Shaklee?

Mungkin ada di kalangan anda yang sedang mencari info tentang bahan utama dalam Vivix Shaklee. Oleh yang demikian, apakah bahan yang digunakan dalam sebotol Vivix Shaklee?

Jom teruskan bacaan anda..

Sunday, December 3, 2017

Homestay Terbaik di Kangar, Perlis

Homestay wajib menginap di Kangar, Perlis!

Alhamdulillah, dua minggu lalu kami sempat menginap di L&A Homestay yang terletak di tengah kota Kangar, Perlis.

19-21 November 2017, kami menginap di sini sambil jalan-jalan di sekitar Perlis. Namun, tujuan utama kami ke sini adalah bagi menghadiri konvokesyen adik kami, Mohammad Zamanhuri di Universiti Utara Malaysia (UUM). 

Mengapa kami sarankan anda menginap di sini? Jom follow entry ini okey.. 

Saturday, November 18, 2017

Bagaimanakah Cara Atasi Masalah Insomnia atau Sukar Tidur?

bagaimanakah cara atasi masalah insomnia atau sukar tidur
Insomnia? Sukar tidur? 

Gejala yang harus dibimbangi seandainya anda mempunyai masalah ini kerana ia boleh mengganggu kualiti hidup anda seharian. 

Bagaimanakah ia boleh mengganggu kualiti hidup anda? 

Bagaimanakah cara untuk mengatasi masalah sukar tidur ini? Jom kita selidik mungkin ia boleh membantu anda.

Friday, November 17, 2017

'Bohong Sunat' pada Anak Kecil? Apakah Kesan kepada Kendiri Anak?

apakah kesan bohong sunat pada anak kecil
'Bohong sunat' dengan anak-anak. Siapa yang langsung tak pernah buat? Mesti ada kan walau sekali.

Agak-agaknya la kan, 'bohong sunat' pada anak-anak ni memberi kesan tak yer pada pemikiran, sifat dan kendiri anak-anak? 

Secara tidak sedar, tabiat 'bohong sunat' ibubapa pada anak-anak sebenarnya memberi kesan negatif sedikit sebanyak kepada pemikiran mereka tanpa kita sedari. 

Bagaimana ia memberi kesan? Jom sambil baca, sambil kita muhasabah diri apa yang boleh diperbaiki.

Thursday, November 16, 2017

Nikmatnya bila Berbudi pada Tanah!

nikmatnya bercucuk tanam
Berbudi pada tanah! 

Pagi-pagi melawat kawasan. Terapi mata sebentar sambil ambil udara pagi dan melihat kehijauan kebun abah. 

Seronok kan bila dapat melihat kehijauan ini. Lebih-lebih lagi apabila kini sedang menunggu hasil sayuran untuk dipetik.

Nikmatnya ya Allah! Bagaimana minat bercucuk tanam ini bermula? Nak tahu meh follow..

Wednesday, November 15, 2017

4 Sebab Kenapa Perlu Memilih Vitamin C yang Betul!

kelebihan vitamin C Shaklee
Vitamin C? Adakah perlu untuk kita mencari vitamin C yang betul? 

Apakah kepentingan kita mengetahui tentang pemilihan vitamin C yang betul?

Nak tahu kena teruskan bacaan anda kenapa perlu memilih vitamin C yang betul. Apa kelebihan vitamin C Shaklee? Adakah ia sama dengan semua vitamin C yang terdapat di pasaran? 

Jom follow entry ini..

Tuesday, November 14, 2017

Cara Mudah Buka WhatsApp Melalui Laptop

cara mudah buka whatsapp melalui laptop
Buka whatsapp di laptop? Boleh ke buka whatsapp melalui laptop sahaja? 

Haaa jangan tak tahu sebenarnya kita juga boleh membuka whatsapp melalui laptop. So, mudah la kalau tak mahu pegang banyak-banyak benda di tangan kan? 

Mana nak menaip di laptop, mana nak layan whatsapp customer di telefon lagi.. So, sangat mudah bila boleh buka whatsapp melalui laptop ini. 

Macam mana yer caranya? Tak tahu cara nak buat? Mudah saja sebenarnya.. Jom follow entry saya ini.. 

Monday, November 13, 2017

Luka Kencing Manis Semakin Sembuh selepas Ikhtiar dengan Vivix!

testimoni diabetes vivix
Kencing manis? Diabetes? Macam-mana nak atasi? Adakah cara untuk sembuhkan luka akibat kecing manis? 

"Saya tak mahu kene potong kaki..Saya mencari ikhtiar lain untuk sembuhkan sakit kencing manis ini!" Ini antara luahan biasa pelanggan yang mengalami masalah kencing manis sehingga doktor terpaksa menyarankan kakinya dipotong! 

Kalau beliau adalah ibubapa anda, apakah perasaan anda? Yang lebih penting apakah tindakan anda untuk pastikan ibubapa anda terus sihat malah tidak dipotong kakinya? 

Jom lanjutkan bacaan anda kita lihat pengguna yang telah mula mendapat respon positif selepas amalkan supplement Shaklee.

Sunday, November 12, 2017

Punca dan Cara Ubati Kayap sebelum Ia Mengundang Risiko Kematian!

ubat kayap hilangkan sakit
Kayap!

Antara penyakit yang paling dibimbangkan dan ditakuti oleh kebanyakan orang. Masakan tidak, bisa dan sakit dari serangan kayap itu boleh menjadi salah satu punca kematian! 

Oleh yang demikian, usah ambil ringan tentang msalah kayap ini. Andai anda ambil mudah serta tidak ikhtiar untuk sembuhkan masalah kayap ini, ia boleh mengundang maut buat anda!

Mari kita lihat apakah punca penyakit kayap ini..

Saturday, November 11, 2017

Pengedar Shaklee Kota Marudu, Sabah

Pengedar Shaklee Kota Marudu.

Anda sedang mencari pengedar Shaklee area Kota Marudu? Masih lagi belum ketemu? Mari saya bantu anda, saya kenalkan dengan seorang sahabat saya ini yang merupakan pengedar Shaklee area Kota Marudu, Sabah. 

Nak tahu siapakah beliau? Nak tahu nombor telefon beliau untuk dihubungi? Apa kata anda teruskan bacaan anda..

Friday, November 10, 2017

Kandungan Bahan dalam Krim Herbal Blend Shaklee

kandungan bahan dalam krim herbal blend shaklee
"Apa kandungan bahan dalam krim Herbal Blend yer? Macam kagum je sebelum pakai untuk ruam waktu malam, tengok esok pagi dah baik dah.."

Semalam saya diajukan persoalan ini oleh seorang sahabat saya. So hari ini terdetik untuk kongsikan dengan anda semua apakah bahan kandungan yang terdapat di dalam krim Herbal Blend Shaklee ini. 

Nak tahu apakah bahan itu? Jom follow entry saya ini okey.. 

Thursday, November 9, 2017

5 Tips Buat Poster Menarik dan Kreatif!

tips buat poster menarik dan kreatif
Poster menarik dan cantik siapa yang tidak sukakannya bukan?

Saya juga begitu. Tertarik dan suka melihat pada poster yang menarik perhatian mata. Tetapi hakikatnya untuk menghasilkan poster yang menarik perhatian bukanlah mudah. 

Namun, ianya boleh digilap dan dihasilkan dengan baik dengan beberapa tips penting yang perlu dititikberatkan sebelum menghasilkan satu-satu poster.

Apakah tips untuk membuat poster yang menarik? InsyaAllah hari ini saya ingin berkongsi dengan anda semua apakah tips untuk menghasilkan poster yang menarik dan kreatif.

Wednesday, November 8, 2017

Step Mudah Hasilkan Poster Menarik dengan PicsArt

Macam mana cara nak buat poster menarik dengan apps PicsArt? 

Pernah dengar tak tentang apps PicsArt? Atau mungkin anda sudah menjadi penggunanya? Atau mungkin anda baru sahaja berjinak-jinak untuk menggunakan apps ini? 

Namun, masih tak tahu cara yang betul? InsyaAllah saya boleh bantu anda! Hari ini, kota bongkar rahsia tentang bagaimana tips untuk membuat poster menarik dengan hanya menggunakan PicsArt.

Monday, November 6, 2017

Ahmad Muaz 1 Tahun Kini...

Ahmad Muaz membesar sihat
Tanggal 6 November 2016.. 

Masih segar dalam ingatan saat dan ketikanya setahun yang lalu. Pengalaman kali ke-2 bakal menyambut cahaya mata kami yang ke-2 selepas 6 tahun pengalaman kali pertama berlalu. 

Syukur sangat bersyukur!

Alhamdulillah si comel Ahmad Muaz banyak memberi sinar kebahagiaan kepada kami sekeluarga. Mengimbau kisah setahun lalu...

Sunday, November 5, 2017

Bagaimana ESP Membantu atasi Masalah Gastrik Anda?

Masalah gastrik menghantui?

Terseksa setiap kali gastrik datang menduga? Rasa tak selesa? Mengganggu urusan seharian?

Tak mahu bergantung dengan Panadol dan pain killer selamanya kerana anda tahu kesan jangka panjangnya? 

Mari saya bantu anda cadangkan cara untuk atasi masalah gastrik ini dengan Energizing Soy Protein (ESP). Apa itu ESP?

Saturday, November 4, 2017

Testimoni Krim Herbal Blend atasi Masalah Ruam

Masalah ruam pada kulit bayi anda? 

Merengek menangis mungkin tidak selesa bagusnya? Macam-macam krim dah guna tetapi masih sama? 

Adakah cara lain untuk mengatasi masalah ini? Adakah krim yang sesuai dipakai oleh bayi seawal usia mungkin? 

Ya, kami ada cara untuk mengatasi masalah ini. Bagaimana? Mari lanjutkan bacaan anda..

Friday, November 3, 2017

Promo Shaklee Sepanjang November 2017

Alhamdulillah, hari ini sudah masuk hari ke-3 dalam bulan November. Tak lama je lagi kita nak masuk tahun baru 2018 pula kan? Tapi, hari ini saya bukan nak cerita mengenai tahun baru atau hujung tahun. Tapi, saya nak kongsi dengan anda semua apa ada sepanjang November? Apa yang Shaklee tawarkan sepanjang November?

Nak tahu? Jom follow artikel saya ini okey..

Wednesday, November 1, 2017

5 Tips Bantu Anda Pilih Sumber Protein yang Betul

kelebihan energizing soy protein
Pilih sumber protein yang betul!

Pernahkah anda terfikir bahawa pemilihan protein yang betul juga sangat penting dalam memastikan kesihatan benar-benar terjamin. 

Bagaimanakah cara memilih sumber protein yang betul? Adakah dengan hanya melihat kepada luaran sahaja atau bagaimana?

Hari ini saya ingin membantu anda bagaimanakah cara untuk memilih sumber protein yang betul. Adakah semua sumber protein itu sama?

Monday, October 30, 2017

Kepentingan Menjaga Kesihatan Sebelum, Semasa dan Selepas Kehamilan

set hamil, berpantang shaklee
Alhamdulillah, petang tadi berkesempatan mengikuti kelas postnatal dan prenatal yang disampaikan oleh salah seorang saintis Shaklee dari US.

Beliau berpengalaman dalam bidang penyelidikan selama 26 tahun. Satu tempoh matang yang amat lama untuk membuktikan kesetiaan, kesungguhan dan minat mendalam beliau terhadap bidang penyelidikan ini. 

Apa yang saya dapat hasil daripada kelas petang tadi? Mari saya simpulkan intipati kelas tersebut.

Sunday, October 29, 2017

Hari Santai Keluarga Oktober 2017

hari santai keluarga abah Oktober 2017
Hari Tautan Kasih geng Ola-Oli Cikebom..

Ecehhh hari tautan kasih gitu..hihi. Actually, saya merupakan anak ke-4 daripada 10 orang adik-beradik. 7 lelaki dan 3 perempuan. 7 orang telah mendirikan rumahtangga dengan bilangan cucu mak dan abah seramai 9 orang. 

Apa yang seronoknya adik-beradik ramai ni yer? Alhamdulillah cukup seronok bila masing-masing dah punya keluarga sendiri ni. Ahli keluarga semakin besar dan bertambah. 

Saturday, October 28, 2017

Pahit Manis 4 Tahun bersama Shaklee

Tanggal 4 Ogos 2013.

Tarikh itulah saya sah mendaftar sebagai ahli Shaklee 4 tahun yang lalu. Waktu itu langsung tak terfikir apa susunan perjalanan hidup kami. 

Nak tahu tak apakah asal penyebab saya join Shaklee? Adakah sekadar ingin mencuba? Atau mungkin sekadar mengisi masa lapang? Atau sekadar menambah bisnes yang ada ketika itu? 

Friday, October 27, 2017

Pengedar Shaklee area Kampung Delek, Klang

Pengedar Shaklee area Kampung Delek Klang
Pengedar Shaklee area Kampung Delek, Klang. 

Anda sedang mencari pengedar Shaklee area Kampung Delek, Klang? Mahu mencari seller Shaklee yang boleh terus membuat penghantaran kepada anda? 

Boleh saja.. Kami bersedia membantu anda!

Thursday, October 26, 2017

4 Ciri Istimewa Energizing Soy Protein Shaklee

ciri istimewa energizing soy protein ESP Shaklee
Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee.

Siapa yang masih belum mengenali Energizing Soy Protein atau singkatannya ESP? Siapa yang masih tertanya apakah sebenarnya minuman ESP ni? Untuk apakah ia? Apakah keistimewaan ia sehingga ia sering disebut-sebut oleh kebanyakan penggunanya?

Mari saya kongsikan dengan anda semua apakah sebenarnya ESP ini. Moga ianya membuka minda anda semua tentang kebaikan dan keperluan protein soya kepada anda. 

Wednesday, October 25, 2017

Why I Love Shaklee Bussiness?

Why I love shaklee bussiness
Why I love Shaklee? Of course sebab kualiti product dia!

Tapi, petang ini bukan nak cerita mengenai produk Shaklee walaupun tetap ada kaitan dengan Shaklee. 

Hari ini saya ingin berkongsi dengan anda semua apa kelebihan bisnes Shaklee yang tiada pada bisnes lain yang saya pernah buat sebelum ini. 

Teman-teman.. Ya, teman-teman bisnes saya! Kenapa dengan mereka?

Tuesday, October 24, 2017

Pengedar Shaklee Area Pontian, Johor

COD Shaklee area Pontian, Simpang Renggam, Rengit
Pengedar Shaklee Pontian, Johor.

Anda sedang mencari pengedar Shaklee area Pontian, Johor? Saya boleh bantu anda cadangkan pengedar Shaklee yang boleh anda yakini untuk dihubungi.

Siapakah beliau yang saya maksudkan? Nak tahu bagaimana cara untuk anda menghubungi beliau?

Ok, mari saya kongsi. Lanjutkan bacaan anda okey.. InsyaAllah ianya membantu anda mendapatkan produk Shaklee dengan lebih cepat.

Monday, October 23, 2017

VitaLea Iron Formula Multi-Vitamin Pertama dihasilkan di Dunia?

Kelebihan VitaLea Iron Formula 102 tahun
Multi-vitamin mineral pertama di dunia. 

Pernahkah anda tahu dan cakna apakah multi-vitamin mineral pertama yang wujud di dunia? Pernah dengar? Atau tidak pernah dengar langsung selama ini?

Haaa hari ini saya ingin berkongsi rahsia dengan anda semua apakah multi-vitamin mineral pertama yang wujud di atas muka bumi ini dan sehingga tahun 2017 ini, usianya telah mencecah sehingga 102 tahun! Wow kan?

Sunday, October 22, 2017

Bagaimana Lecithin Membantu Penurunan Berat Badan?

Lecithin bertindak sebagai pengemulsi lemak
Bila bercakap mengenai penurunan berat badan, ramai yang nemikirkan bagaimanakah cara yang betul dan benar-benar membantu dalam menurunkan berat badan.

Adakah memadai dengan hanya mengurangkan kuantiti makanan harian anda? 

Sekiranya ingin membincangkan mengenai penurunan berat badan, banyak skop yang boleh kita perkatakan. 

Tetapi, hari ini saya ingin membawa anda tentang perbincangan bagaimana cara untuk memecahkan lemak-lemak degil anda dengan bantuan supplement Lecithin.

Saturday, October 21, 2017

Lokasi Santai Bukit Melawati Kuala Selangor

Bukit Melawati, Kuala Selangor. 

Alhamdulillah, petang tadi sempat bawa anak-anak bersiar-siar di sini, Bukit Melawati Kuala Selangor. 

Sebenarnya sudah puluh tahun saya tidak menjejakkan kaki di sini biarpun ia menjadi laluan ketika kami pulang ke kampung di Teluk Intan Perak.

Mungkin anda antara mereka yang belum pernah menjejakkan kaki di sini. Apa yang menarik di sini? Nak tahu lanjut? Meh follow entry ni..

Friday, October 20, 2017

OsteMatrix Bantu Atasi Masalah Sakit Kaki Kesan Kemalangan 15 Tahun Lalu

ostematrix untuk sakit kaki dan tulang
Beberapa minit je lagi sebelum berakhirnya promo OsteMatrix hari ini bersempena sambutan Hari Osteophorosis sedunia.

Saya ingin berkongsi bersama anda semua pengalaman saya selepas mengambil OsteMatrix untuk masalah sakit kaki.

Anda pernah terlibat dengan kemalangan? 

Saya pernah terlibat dengan satu kemalangan langgar lari kira-kira 15 tahun yang lalu di persimpangan lampu isyarat. 

Nak tahu apa kesan selepas kemalangan tersebut yang saya sendiri tak ambil kisah pun 15 tahun dulu?

Thursday, October 19, 2017

Resepi Kuah Laksa yang Mudah dan Ringkas Disediakan

cara menyediakan masakan kuah laksa
Cerita pasal Laksa ni, mesti ada yang dah mula terliur kan? 

Jujur saya cakap, dulu saya bukanlah seorang yang pandai untuk sediakan Laksa walaupun peminat tegar Laksa. Cuma tau beli dan makan je. 

Almaklum la kami orang Jawa dan seingat saya memang mak sendiri pun tak pernah sediakan Laksa. 

Wednesday, October 18, 2017

Pengedar Shaklee Area Bandar Baru Salak Tinggi dan Nilai

pengedar shaklee area nilai
Pengedar Shaklee Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang.

Anda mencari pengedar Shaklee area Bandar Baru Salak Tinggi Sepang, Nilai dan kawasan berdekatan? Boleh saja..

Izinkan saya membantu anda dengan mencadangkan sahabat saya ini sebagai seller yang boleh anda percayai untuk dihubungi.

Siapakah beliau yang saya maksudkan? Mari lanjutkan bacaan anda..

Tuesday, October 17, 2017

Tips Latih Anak Selesa Dengan Stroller dan Carrier

cara ajar anak suka stroller dan carrier
Anak tak mau duduk dalam stroller, carrier mahupun carseat? 

"Adoiii susahnya nak ajar. Jenuh! Menangis-nangis, meronta-ronta minta dilepaskan. Kenapa yer anak saya tak mahu guna stroller dan carrier? Adakah saya seorang melalui dilema ini?"

Haaa saya yakin dan percaya anda mesti sedang mengalami situasi ini? Macam-mana sebenarnya cara nak atasi? Macam mana sebenarnya nak bagi anak selesa dengan stroller, carrier mahupun carseat? Meh sini saya nak kongsi tips dan cara dengan anda.

Monday, October 16, 2017

Carotomax Membantu Masalah Rabun Mata dan Silau

Rabun mata dan silau. Dua perkara yang sinonim dengan pemilik si kaca mata seperti saya.

Bila bercakap tentang mata rabun atau mata silau ni, hanya orang yang sudah berkaca mata atau baru-baru nak mula berkaca mata saja memahami bagaimana perasaannya. 

Bila tanpa kaca mata di sisi, penglihatan terbatas. Yang lebih membahayakan apabila memandu dalam keadaan rabun atau silau pada waktu malam khususnya.

Sunday, October 15, 2017

Jalan-Jalan di Sekitar Pasar Tani Stadium Melawati Shah Alam

Ada apa dengan pasar tani Shah Alam
Pasar Tani Shah Alam...

Siapa yang tidak mengenali pasar ini? Siapa yang tidak mengetahui kewujudan pasar tani ini?

Saya yakin anda juga sentiasa mengunjungi Pasar Tani Shah Alam ini pada cuti hujung minggu bukan?

Bagi yang belum pernah berkunjung ke sini, saya sarankan untuk anda tambah lokasi ini sebagai destinasi baru anda sekeluarga untuk keluar shopping dan berjalan.

Saturday, October 14, 2017

Mengumpul Semangat Melalui Majlis Master Celebration Shaklee

Master Celebration Shaklee merupakan program yang julung-julung kali diadakan.

Apakah motif program sebegini? 

Mengapakah Shaklee sanggup mengeluarkan belanja yang besar semata-mata untuk meraikan para distributor nya yang telah berjaya mencapai kejayaan sebagai Master Coordinator?

Mungkin anda yang bukan berada dalam ruang-lingkup pengedar Shaklee tertanya-tanya bukan? 

Cara Atasi Masalah Kuku Rapuh dan Mudah Rosak

supplement untuk kesihatan kuku
Kuku rapuh dan mudah patah. Siapa yang sedang mengalami masalah ini? 

Bagaimanakah perasaan anda ketika ini? Adakah ianya mengganggu tugas harian anda? Adakah ianya mengganggu emosi anda? Adakah ianya memberi kesan kepada keyakinan diri anda?

Tetapi, saya yakin anda yang sedang membaca artikel ini ketika ini mempunyai masalah kuku rapuh dan mudah patah. Lalu, anda mencari jalan penyelesaian untuk mengatasi masalah anda ini bukan?

Thursday, October 12, 2017

16 Tips Kekalkan Momentum Bisnes Agar Terus Berkembang Maju

Cara naikkan semangat bisnes
"Aku ada bisnes sendiri, tapi kenapa masih lagi berada di takuk lama?" Pernah tak anda terfikir sebegini?

Ianya adalah normal bagi mereka yang sedang mengusahakan bisnes apatah lagi bagi mereka yang mempunyai syarikat dan produk sendiri. 

Alhamdulillah, semalam sempat mengikuti kelas bersama mentor saya iaitu Puan Norazlina Noh yang juga seorang Master Coordinator dalam Shaklee. Segala yang dikongsikan sangat memberi manfaat buat saya dan rakan-rakan.

Wednesday, October 11, 2017

Lechitin Membantu Masalah Bengkak Susu. Tiada Lagi Rasa Sakit!

Bengkak susu?

Adoiii sakitnya la kan? Rasa bisa, mencucuk-cucuk di bahagian breast. Siap sampai demam lagi! Ini lah antara pengalaman saya dan anda juga sekarang ini bukan? 

Sakitnya hanya Allah yang tahu! Tak boleh tersentuh, sakit! Tak boleh bergerak sangat, sakit! Nak lena pun lagi tak boleh kan?

Apa nak buat yer bila terjadi situasi bengkak susu ini? Ada tak yer cara untuk mengatasinya? 

Monday, October 9, 2017

Tips Ajar Anak Kecil Turun Katil Sendiri

Proses Ulangan dalam Membentuk Tabiat Anak Kecil
"Adiiikkk, nanti.. Jangan turun katil lagi!!!"

Allah tak sempat nak sambut, gedebuk jatuh dah si Muaz dari katil. Muaz sedikit berbeza berbanding kakaknya, Nur Hanan. Nur Hanan dulu boleh dikira 2 3 kali saja dia jatuh katil.  

Muaz ni berkali-kali sampai berdarah hidung pun pernah. (Tu tengok hidung dia yg luka 4 bulan lepas). 

Jatuh dari katil di kalangan anak-anak kecil ini satu perkara yang tidak boleh diambil ringan yer wahai para ibu dan ayah sekalian. Sebab telah berlaku kematian akibat daripada kerap jatuh dari katil. Pendarahan di dalam kepala tanpa sedar!

Thursday, September 28, 2017

Krim Hilangkan Gatal Akibat Gigitan Nyamuk

Gatal-gatal akibat digigit nyamuk? 

Apatah lagi bagi anak-anak kecil. Alahai, kesian rasanya. Merengek, tak selesa semua ada kan? Kita pun rasa tak selesa apabila nyamuk menyerang.

Kita bukan sahaja perlu bimbang dengan serangan nyamuk Aedes, malah kesan gatal akibat digigit nyamuk juga mampu meninggalkan kesan parut pada kulit anda yang mungkin boleh mendatangkan kesan yang lebih teruk. 

Wednesday, September 27, 2017

Resepi Pizza Gunting Homemade Viral

Pizza Gunting Homemade!

Sebenarnya nak buat Pizza Gunting ni tak de lah susah mana. Mudah dan simple je! Tapi almaklum la kadang-kala kemalasan tu menjengah, ditambah pula kadang-kala tangan ni tak berapa menjadi sangat kalau masak yang lain sikit dari biasa ni..haha. (Sebab dulu pernah buat, tapi tak menjadi..ahakss)

Sunday, June 11, 2017

Resveratrol dalam Vivix Bantu Luka Jahitan Bersalin Pulih dengan Lebih Cepat

set bersalin shaklee dengan vivix
Bila bercakap tentang luka jahitan bersalin yang lambat sembuh, tentu ramai ibu-ibu yang fobia dan tak boleh lupakannya bukan?Terasa seolah tidak mahu hamil dan bersalin semula saja kan?

Masakan tidak, mungkin di kalangan anda yang mempunyai pengalaman lalu setelah 4 minggu berpantang, tapi luka bersalin masih belum menunjukkan tanda-tanda mahu sembuh.

Saturday, June 10, 2017

Fadhilat dan Kelebihan Berpuasa di Bulan Ramadan

Salam 15 Ramadan 1438H!

Alhamdulillah, pagi 15 Ramadan yang nyaman, tenang dan sejuk dengan hadirnya titisan air hujan membasahi bumi, nikmat dan rahmat dari Allah swt. 

Bagaimanakah Ramadan kita setakat ini? Makin menebal amal atau masih pada takuk yang sama? Seandainya semakin menebal amal harian, Alhamdulillah! Seandainya masih lagi biasa-biasa, mari kita gandakan amalan dengan hari yang berbaki lagi. 

Wednesday, April 19, 2017

Krim Herbal Blend Membantu Merawat Luka Kecil

Anda sedang mencari-cari krim yang boleh membantu menghilangkan parut akibat jatuh, accident kecil, luka terkena pisau dan sebagainya? 


Best? Memang best.. Sebab krim ini bukan hanya semata dapat membantu mengatasi masalah ruam, gatal-gatal, eczema, chickenpox dan lain-lain. Malah ia bagus untuk merawat luka kecil!

Saturday, March 25, 2017

Seminar eUsahawan Percuma Kelolaan MDEC di Cyberjaya

Seminar eUsahawan Percuma MDEC di Cyberjaya
Alhamdulillah, pada 8 Mac 2017 yg lalu, saya sempat mengikuti seminar eUsahawan di bawah kelolaan Multimedia Development Corporation (MDEC) di Cyberjaya. 

Seminar yang dianjurkan selama sehari ini dijalankan secara Percuma termasuk makan tengahari. Akses internet Wifi percuma juga turut disediakan. Tak perlu anda risau. 

Wednesday, March 1, 2017

Pengalaman Bersalin dengan Set Pantang Shaklee

Pengalaman selepas bersalin, 6 November 2016, jam 3.10 pagi.

Dlm labour room, saya dh minta suami shake kan Energizing Soy Protein (ESP). Penat dan hilang tenaga lepas bertarung nyawa kan. Lebih-lebih lagi bila bersalin awal pagi. Habis tenaga kau + mengantuk lagi.