Wednesday, December 16, 2015

Reward Bonanza Shaklee Istimewa untuk Ahli!

Siapa yang tak suka kalau dapat hadiah bukan? Lebih-lebih lagi kalau ianya mencecah ribuan ringgit tanpa kita mengeluarkan wang sendiri walau sesen pun!

Itulah yang sedang saya rasai kini.. Vitamin Shaklee percuma tiba jua akhirnya sempena Reward Bonanza 2 pada bulan Oktober yang lalu..

Alhamdulillah, kami dapat free vitamin dari Shaklee setelah bertungkus-lumus pastikan yang ianya harus menjadi milik kami.

Bila dikira-kira, total semua 7 produk ini bernilai RM1325.75! Wowww banyak kan? 

ESP 1 canister
Vitamin E Complex 1 botol
Omega Guard 1 botol
Vitamin C Plus 1 botol
VitaLea for Children 1 botol
GLA Complex 1 botol
2 kotak Collagen Powder!

Jumlah keseluruhannya yang Shaklee berikan kepada kami ini bernilai RM1325.75. Ya Allah, syukur atas nikmat rezekiMu ini.

Siapa nak bagi kan dengan jumlah keseluruhan yang begitu banyak. Rasanya kalau saya nak beli sendiri semua ni sekaligus RM1325.75, takkan kot.. 

Tapi kini, saya boleh milikinya secara percuma sahaja.

Dulu, waktu mula-mula register, saya hanya membuat bayaran pendaftaran sebanyak RM69 sahaja. Dan ianya adalah keahlian seumur hidup. 

Tak pernah sangka pula akan dapat Special Reward sebegini dari Shaklee. 

Tapi, seriously Shaklee memang bg yg terbaik kepada semua ahli dari bonus, trip percuma, produk promo, malah reward sebegini juga termasuk dalam tawaran istimewa kepada ahli Shaklee.

Syukur disamping menjana pendapatan untuk keluarga, reward lain juga boleh dimiliki. Dan ianya terbuka kepada sesiapa sahaja!

Bulan ni ada lagi Reward Bonanza 3. Yeahhh akan ku grab lagi sampai dapat!

Uols takkan tak mau join sekali? Register cuma RM69 seumur hidup je tau! Tapi, benefit dia berlipatkali ganda Shaklee bagi. Saya sendiri sudah nikmatinya. 

Adakah anda sudah terlambat? Sudah pastinya belum lagi seandainya anda membuat langkah bijak dan pantas sekarang!

Meh whatsapp saya bagi yang nak join sebagai ahli tu..
Cepat-cepat bertindak tau! Saya bantu anda.
Whatsapp 019-3405054 (fiza) 

No comments:

Post a Comment