Monday, November 14, 2016

COD Vivix Kawasan Klang

COD Vivix Kawasan Klang
"Saya sedang mencari Vivix Shaklee. Tapi, saya lebih suka kalau dapat COD dan jumpa secara direct dengan penjual". Ini merupakan situasi biasa yang saya alami bersama pelanggan.

Yela manakan tidak kan.. Sebolehnya kita nak la juga bertentang mata terima explain secara berdepan walaupun hakikatnya saya tetap memberikan konsultansi terbaik kepada semua pelanggan saya tidak kira jauh atau dekat.

Apapun, saya tetap meraikan semua pelanggan yang datang kepada saya dengan baik. 

Bagi anda yang sedang mencari seller Vivix bagi kawasan Klang, anda boleh menghubungi kami terus di talian berikut :

019-3405054 | Pn. Hafizah
013-3727508 | En. Hasbullah

Kenapa anda perlu memilih kami?

Kami merupakan agen Shaklee yang sah sejak tahun 2013 dan masih lagi bergerak aktif menjalankan bisnes Shaklee secara offline dan online

Kami juga turut berpengalaman mengendalikan pesakit yang menggunakan produk Vivix ini termasuk pesakit kanser usus stage 4, pesakit Rheumatoid Arthritis dan banyak lagi. 

Kami juga mempunyai sijil sah dari Shaklee yang melayakkan kami untuk memberikan konsultansi kepada pengguna. So, usah ragu untuk menghubungi kami. 

Kami juga turut membuat COD area berikut :
Klang, Bandar Baru Klang, Pelabuhan Klang, Shah Alam, Bukit Tinggi, Meru, Kapar, Pandamaran dan kawasan sekitar yang berdekatan. 

Hubungi kami sekarang okey,
019-3405054 | Pn. Hafizah
013-3727508 | En. Hasbullah



1 comment: