Wednesday, March 1, 2017

Pengalaman Bersalin dengan Set Pantang Shaklee

Pengalaman selepas bersalin, 6 November 2016, jam 3.10 pagi.

Dlm labour room, saya dh minta suami shake kan Energizing Soy Protein (ESP). Penat dan hilang tenaga lepas bertarung nyawa kan. Lebih-lebih lagi bila bersalin awal pagi. Habis tenaga kau + mengantuk lagi. 


So, saya nk kembalikan tenaga saya semula..

Dalam wad selepas sarapan..
 
Saya terus telan VitaLea Iron Formula (Nak kembalikan tenaga dan tambah semula darah yang banyak hilang ketika bersalin)

Telan lagi Vitamin C Sustained Released. Hakak nk luka cepat sembuh dik.. Memang kene amik Vitamin C kalau nak luka cepat sembuh. Extra Vitamin C bagi tenaga pada badan juga.

Telan jugak B-Complex. B-Complex ni sumber asid folik.. Nk elak stress mmg kene amik.. Org kata apa, tak mau jd meroyan? Haa elok sgt ambil ni!

Telan juga lagi.. Kalsium OsteMatrix.. Saya tak mau sembelit time pantang! Sy tak mau lenguh2 bdn time pantang! Sy xmau kalsium tubuh berkurang sbb menyusu bdn nanti..

Alhamdulillah, hasil dia tiptop! 

2 minggu selepas bersalin sudah rasa badan bertenaga, luka sudah semakin sembuh, takde demam, susu pun banyak. Time Hanan dulu tak merasa gini. Siap bentan lagi dulu!

Istimewanya set ni sebab selepas bersalin je boleh makan terus. Tak perlu nak tunggu sebulan lagi baru makan set pantang ke hape. Badan kita perlu recover cepat tau!

Nak badan sihat bertenaga, kene la melabur sikit.. Kalau rasa tak penting, tak payah melabur..😀😀😀

Ok, sekian ceghita pengalamanku dengan set pantang Shaklee. Uols pun wajib cuba tau! Memang tak menyesal pilih set pantang Shaklee ni.

Hubungi saya sekarang okey,
019-3405054 | Pn. Hafizah

No comments:

Post a Comment