Sunday, June 11, 2017

Resveratrol dalam Vivix Bantu Luka Jahitan Bersalin Pulih dengan Lebih Cepat

set bersalin shaklee dengan vivix
Bila bercakap tentang luka jahitan bersalin yang lambat sembuh, tentu ramai ibu-ibu yang fobia dan tak boleh lupakannya bukan?Terasa seolah tidak mahu hamil dan bersalin semula saja kan?

Masakan tidak, mungkin di kalangan anda yang mempunyai pengalaman lalu setelah 4 minggu berpantang, tapi luka bersalin masih belum menunjukkan tanda-tanda mahu sembuh.

Stress? Sakit? Letih? Kecewa? Mesti perasaan ini bercampur-baur bila terpaksa melalui fasa luka bersalin yang masih tidak mahu sembuh!

Adakah cara untuk membantu masalah yang sedang anda lalui kini? Atau mungkin anda tercari-cari cara untuk mengelakkan ianya terjadi lagi pada kelahiran kali ini? 

Ya pasti ada caranya!

Selain daripada; 
  • Pengambilan makanan yang seimbang,
  • Lebihkan sayuran dan buahan,
  • Kawal perasaan anda ketika berpantang, 
  • Minum air kosong secukupnya, 
  • Rehat yang secukupnya,
  • Pengambilan makanan tambahan seperti vitamin asid folik, multivitamin dan vitamin C mengikut saranan doktor,
kandungan Resveratrol di dalam Vivix juga boleh membantu merawat luka bersalin anda untuk sembuh dengan lebih baik dan cepat!

Apa itu Vivix? 


Vivix adalah minuman botani yang terdiri daripada gabungan 4 ramuan semulajadi buahan ciptaan Allah swt yang Maha Hebat iaitu antaranya :
  1. Anggur Muscadine - iaitu anggur yang mempunyai saiz sebesar bola golf serta mempunyai perbezaan saiz yang lebih besar berganda daripada anggur biasa. Anggur ini mempunyai lebih 1 kromosom daripada anggur biasa yang menambahkan lagi kekuatan pada fungsi anggur ini untuk kesihatan manusia. 
  2. Lobak Ungu - Ia adalah sumber vitamin A terbaik, serta mempunyai kandungan antioksidan tinggi.
  3. Elderberry - Ia kaya dengan kandungan vitamin A, B dan C serta nutrien seperti asid amino, asid, carotenoid dan lain-lain yang mampu melawan jangkitan seperti selesema, influenza, asthma, batuk, mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan serta penghadaman.
  4. Polygonum Cuspidatum - Tumbuhan yang berasal dari Asia yang kaya dengan kandungan Resveratrol dalam membantu menurunkan tekanan darah, memelihara kesihatan kardiovaskular dan sebagainya. 

Vivix bantu luka jahitan bersalin sembuh dengan lebih cepat
Kandungan Utama dalam Vivix

So, anda sudah kenal dengan kandungan Vivix ini bukan? Ya, ia adalah terhasil daripada gabungan hebat buahan ciptaan Allah swt. Tanpa kandungan bahan kimia, dadah, bahan terlarang dan sebagainya. 

Sesuai juga diambil biarpun anda sedang menyusu badan bayi anda. Tak perlu risau!

Adakah testimoni daripada ibu-ibu lain yang telah menjadikan Vivix sebagai supplement tambahan semasa berpantang untuk membantu penyembuhan luka? 

Ya sudah tentu ada! Sila rujuk testimoni di bawah :    

set pantang dengan vivix shaklee

Anda perlukan Vivix? Tak mahu lagi dah menahan sakit akibat luka bersalin yang lambat sembuh terutamanya bagi anda yang bersalin secara pembedahan? 

Buat pilihan bijak anda sekarang! Sesekali reward diri dengan supplement set berpantang premium yang lebih baik untuk kesihatan hari ini dan akan datang apa salahnya bukan?

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f7d7a8410cdb8c339a83a959bd0bf96e

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan, order dan konsultansi terhadap belian anda sekarang :

Nor Hafizah I 019-3405054
COD Klang, Shah Alam, Port Klang, Bukit Tinggi, Meru dll.
Pengeposan seluruh Malaysia.


Disclaimer : Vivix adalah supplement bukan ubat yang membantu memberi kesihatan yang lebih baik. Kesan adalah berbeza mengikut tubuh masing-masing.

No comments:

Post a Comment