Wednesday, March 14, 2018

Tips Merawat Demam Chickenpox Elak Parut Kekal

Set shaklee untuk masalah chickenpox
Anda sedang mengalami fasa demam Chickenpox? Alahai risaunya bila chickenpox muncul kan? 

Mesti cepat-cepat google untuk selesaikan masalah chickenpox ni lebih-lebih lagi bila fikirkan kesan parut yang mungkin bakal ditinggalkan selepas demam chickenpox.

InsyaAllah hari ini saya ingin berkongsi dengan anda semua tentang tips merawat demam chickenpox sekaligus mengelakkan parut kekal di muka dan tubuh.

Anak saya Nur Hanan sudah melalui fasa chickenpox ketika usianya 6 tahun iaitu pada tahun 2016.

Ada beberapa tips yang saya google dan cuba ikhtiar pada anak saya, namun maaf dipohon saya tak ingat dari artikel/entry mana saya guna tips ini.


Apakah tips untuk merawat chickenpox?


Antara tips untuk merawat chickenpox yang boleh anda cuba adalah seperti berikut : 
  •  Dapatkan daun semambu. Cuci dan buat mandian.
  •  Minum air kelapa kerana ia boleh menjadi sebagai  penawar sakit berbisa.
  •  Tidur malam, tabur daun semambu di atas kain batik  atau kain pelikat dan tidur di atas taburan daun  semambu tersebut untuk mengurangkan rasa gatal.
  •  Elakkan daripada makan makanan yang gatal 
  •  Sapu ubatan atau krim chickenpox


Apakah tips lain yang saya gunakan? 


Selain daripada tips di atas, saya juga mengambil Nutriferon dan menggunakan krim Herbal Blend sebagai sapuan luar.

Bagaimana Nutriferon dan krim Herbal Blend ini membantu masalah chickenpox? 



Nutriferon :
  • Meningkatkan sistem imun tubuh badan
  • Mengatasi masalah demam berlarutan



Krim Herbal Blend :
  •  Mengurangkan rasa gatal akibat chickenpox
  •  Mengatasi masalah parut selepas chickenpox pulih
  •  Mengelakkan kesan parut yang berlebihan


Mahu lihat testimoni? Jom follow! 


Testimoni credit to :
http://ruzidah.com/testimoni-nutriferon-tingkatkan-imunisasi-ketika-kena-chicken-pox/

Inilah sebahagian daripada testimoni pengguna. Anda sedang mengalami masalah chickenpox? Nak cuba produk ini? Hubungi saya segera..


Bagaimanakah cara untuk membuat order?



Anda boleh membuat order dengan menghubungi di talian seperti berikut :

019-3405054
Puan Hafizah
COD : Klang, Shah Alam, Pelabuhan Klang dan kawasan berdekatan
Pengeposan : Seluruh Malaysia

Jangan lupa klik video berikut dan Subscribe saya okey! 



No comments:

Post a Comment