Tuesday, August 18, 2015

"Alhamdulillah, Eczema Anak Saya Dah Dapat Diatasi!"

Beberapa hari lalu saya terima 1 panggilan daripada seorang ibu. Sebenarnya, beliau adalah seorang pelanggan saya yang membeli krim Herbal Blend pada 13 Julai 2015 yang lalu. 

Dek kerana terlupa nak save nombor telefon beliau, saya sedikit terkesima bila beliau menyatakan ingin membeli lagi 2 tiub Herbal Blend. Bila ditanya, rupa-rupanya beliau adalah pelanggan saya yang mencari krim Herbal Blend untuk anak beliau yang mempunyai masalah Eczema teruk!

"Alhamdulillah, Eczema anak saya dah berkurang.. Dah dapat diatasi.."

Anak beliau kini berusia 4 bulan dan mengalami masalah Eczema teruk. Pelbagai rawatan dah cuba. Banyak klinik sudah dirujuk samada klinik swasta mahupun kerajaan. Malah, beliau suami isteri turut merujuk hospital pakar dalam usaha mengatasi masalah Eczema anak mereka ini.

Herbal Blend membantu atasi masalah Eczema
Foto sebelum menggunakan Herbal Blend

Namun, segalanya tetap tidak berhasil. Malah, semakin hari semakin kelihatan lebih membimbangkan. Ibubapa mana yang tidak risau bukan? 

Melihat anak tidak selesa menggaru. Melihat anak menangis terutamanya ketika cuaca panas. Melihat anak tidak lena tidur siang dan malam dek kerana masalah Eczema yang gatal. Ini lah situasi yang biasa berlaku dan dihadapi oleh mereka yang mempunyai anak Eczema.   

Surprisely saya betul-betul terkejut dengan kulit anak beliau kini! Totally alami perubahan positif! 

Lihat gambar terkini..

Foto selepas menggunakan krim Herbal Blend

Apakah produk yang beliau gunakan? 

Beliau menggunakan krim serbaguna Herbal Blend Shaklee untuk mengatasi masalah kulit Eczema anak beliau. Alhamdulillah, dalam tempoh 2 minggu sahaja, kulit menjadi lebih licin dan beransur sembuh sepenuhnya (rujuk foto di atas). 

Apakah keistimewaan krim Herbal Blend ini?
  • 100% tanpa bahan kimia
  • Free Paraben
  • 100% daripada bahan semulajadi
  • Mudah meresap, tidak berminyak dan tidak melekit
  • Diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku dan tumit. 
Ini antara sebahagian keistimewaan krim serbaguna Herbal Blend Shaklee.

Alhamdulillah, ianya benar-benar terbukti untuk membantu dan mengatasi masalah Eczema samada di kalangan kanak-kanak mahupun orang dewasa. 

Yang lebih menggembirakan saya apabila pelanggan saya ini mengatakan, 

"Alhamdulillah, happy tengok kulit anak sekarang. Tak risau lagi dah dengan krim lain yang mengandungi Paraben, tak perlu dah nak rujuk pada pakar selepas ni.."

Syukur bila dapat membantu. Saya hanya membantu, yang penting anda berusaha mengubati, kesembuhan itu kita kembali kepada Sang Pencipta.  

Mahukan maklumat lanjut? 
Atau nak terus buat order? 
Whatsapp 019-3405054 (Pn. Hafizah)

No comments:

Post a Comment