Saturday, September 6, 2014

Herbal Blend Multi Purpose: Krim 'Ajaib Serbaguna' yang Hot!

Krim Herbal Blend Shaklee
Herbal Blend? Apa ke benda la pulak tu.. Tak pernah dengar pun? Haaa mungkin anda antara kalangan mereka yang masih lagi belum mengetahui tentang krim serbaguna Herbal Blend ini bukan..

Di kalangan pengguna, peminat Shaklee, krim ini sering menjadi rebutan. Mana tidaknya, asal masuk stok saja di semua Home Office, Branch dan online, confirm cepat je sold out! Setiap kali menerima SMS, tak sah kalau takde notakaki "While Stock Last" sebegini..


"RM0.00 Shaklee: We are pleased to inform Herbal Blend Multi Purpose Cream (39078) is now available at all branches & online, while stocks last"

Kenapa yer agak-agaknya ia menjadi rebutan para pengguna Shaklee?  

1) Merawat ruam pada bayi

Semestinya para ibu lebih maklum tentang kulit bayi yang agak sensitif dengan ruam. Samada di kawasan celah peha, ruam lampin, punggung, belakang badan, ketiak, leher, tangan atau beberapa bahagian lain yang mungkin terdedah kepada terjadinya ruam ini. Alhamdulillah, setiap kali terlihat anak saya mempunyai tanda-tanda ruam, terus sapukan dengan Herbal Blend Multipurpose ni. Kesannya dapat anda lihat dalam masa yang cepat, insyaAllah. Tak sempat nak berlarutan menjadi lebih teruk.

2) Merawat Eczema

Mungkin anak anda tergolong di kalangan kanak-kanak yang mempunyai masalah Eczema. Yang pastinya, saya turut maklum bahawa kulit kanak-kanak yang memiliki Eczema ini lebih sensitif daripada kulit bayi biasa. Alhamdulillah, ramai para ibu yang telah mencuba Herbal Blend Multipurpose ini bagi anak-anak mereka yang memiliki masalah eczema. Chop! Orang dewasa yang juga memiliki masalah Eczema pun boleh menggunakan krim Herbal Blend Multipurpose ni tau.. 

3) Mengatasi masalah gatal-gatal gigitan serangga dan nyamuk

Saya yakin masalah gigitan nyamuk ini juga turut menjadi perkara yang anda titik-beratkan sebagai ibu. Saya juga mengalami masalah yang sama. Tetapi, alhmdulillah sejak mengenali Herbal Blend Multipurpose ni, dah tak risau lagi dengan masalah gigitan nyamuk ini kerana jika dibiarkan ia boleh menyebabkan benjolan dan kegatalan yang mungkin serius. So, setiap kali digigit nyamuk, terus sapukan Herbal Blend ini, insyaAllah benjolan kesan dari gigitan tak sempat nak naik dan tiada kegatalan berpanjangan dah.. 

4) Mengurangkan masalah tapak kaki kasar

Herbal blend Multi Purpose bukan hanya sekadar mengatasi masalah kegatalan dan ruam, malah ianya juga turut berkesan untuk mengurangkan masalah kasar pada tapak kaki. Krim nya yang lembut, tidak licin, memberikan kemudahan kepada anda untuk berjalan biarpun sedang mengenakan Herbal Blend ini.

5) Mengurangkan masalah parut baru

Jangan tak percaya, Herbal Blend juga mampu menghilangkan masalah parut baru yang dialami smda seperti parut chicken pox, cacar air, luka terjatuh, kesan air panas, melecur dan sebagainya. 

6) Mengatasi masalah stretchmark

Bagi ibu yang baru saja bersalin, sudah tentunya stretchmark menjadi salah satu aspek kerisauan bukan? Manakan tidak, melihat perut kasar, parut seolah tak mahu hilang, sudah pastinya membuatkan anda rasa tidak selesa. Uppss kene jaga untuk suami jugak tau. Meh try Herbal Blend ni.. Membantu menghilangkan kesan stretchmark juga.

7) Dijadikan sebagai lotion harian

Krim Herbal Blend ini juga boleh anda jadikan sebagai lotion harian. Sangat lembut, sedikit berangin, dan selesa dipakai dalam semua urusan harian anda.

Best dan Serbaguna sungguh krim Herbal Blend Multi Purpose ni kan? Apa tunggu lagi? Grab sekarang sebelum ianya Out stock sekali lagi!



----------------------------------------------------------------------

Chooppppp!!!!

Anda seorang surirumah, ibu bekerjaya, student yang ingin mencari side income atau punya minat menceburi bidang perniagaan?

Ingin sertai group Jutawan kami?
Alhamdulillah group Jutawan kami telah melahirkan ramai individu yang berjaya tanpa mengenepikan keluarga..

Atau mungkin anda inginkan penjimatan sehingga 15%-25% dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee seumur hidup?
Mudah saja..Kami bantu anda!

Sertai kami di sini:


No comments:

Post a Comment