Thursday, October 18, 2018

Pengedar Shaklee Telok Gadung Klang

agen shaklee area telok gadung klang selangor
Pengedar Shaklee Telok Gadung Klang. 

Saya merupakan pengedar atau agent Shaklee kawasan Telok Gadung Klang. Saya membuat penghantaran di sekitar Klang hampir setiap hari.

So, bagi anda yang sedang mencari pengedar Shaklee area Telok Gadung Klang, saya boleh bantu anda! 

Tak perlu susah-susah anda mecari agent Shaklee yang jauh dari kawasan kediaman anda. Tidak perlu anda menunggu pengeposan dibuat ke rumah anda.

Saya merupakan pengedar Shaklee Klang yang sah sejak tahun 2013 lagi. Sehingga kini, saya masih lagi aktif sebagai agent berdaftar yang sah. 

Selain daripada sekitar Klang amnya, saya juga turut membuat penghantaran di sekitar Shah Alam, Setia Alam dan Subang Jaya.

So, bagi anda yang ingin mendapatkan stok produk Shaklee secara terus dan cepat, anda boleh menghubungi saya atau suami di talian seperti berikut :

019-3405054
Puan Nor Hafizah

013-3727508
Encik Hasbullah

3 comments:

  1. Numpang promo ya Admin^^
    ingin mendapatkan uang banyak dengan cara cepat
    ayo segera bergabung dengan kami di ionpk.club ^_$
    add Whatshapp : +85515373217 || ditunggu ya^^

    ReplyDelete