Sunday, December 29, 2019

Set Supplement Kesihatan Anak-Anak Kembali ke Sekolah

set supplement anak-anak
Diam tak diam, berbaki beberapa hari sahaja lagi anak-anak akan memulakan sesi persekolahan bagi tahun 2020.

Alhamdulillah, semua kelengkapan untuk persekolahan kakak Nur Hanan telah pun siap. Bagi ibubapa yang masih belum selesai, semoga Allah permudahkan urusan kalian semua.

Bila sesi persekolahan bakal bermula, antara aspek yang perlu ditikberatkan sebelum kembali ke sekolah adalah kesihatan. 

Ya, sangat penting kesihatan anak-anak ni kan? 

Hari ini, memasuki 3 hari kakak Nur Hanan demam. Ummi dah mula risau. Masakan tidak, berbaki 3 hari saja lagi cuti sekolah bakal berakhir. Dia pulak demam tiba-tiba. 

Selain daripada tips-tips kesihatan ketika demam seperti perbanyakkan minum air kosong dan minum air kelapa muda, kami juga turut berikan beliau set supplement untuk anak-anak seperti rajah di atas. 

Apakah fungsi dan kelebihan set supplement anak-anak ini? 


Antara fungsi set supplement anak-anak ini adalah seperti berikut :

1. VitaLea Iron for Children

Multivitamin dan multimineral yang memenuhi keperluan nutrisi harian anak-anak. Bukan hanya ketika sakit, tetapi baik juga ketika demam atau jatuh sakit.

2. Chewable C Plus

Ia berfungsi untuk meningkatkan imun tubuh anak-anak. Lebih-lebih lagi ketika jatuh sakit. Antara fungsi lain adalah untuk kesihatan kulit, gusi dan sebagainya.

3. Meal Shakes

Minuman enak sesuai diambil oleh seisi keluarga. Rasa Vanila yang enak. Meal Shakes merupakan pilihan nutrisi yang tinggi kandungan kalsium, mineral, zinc, Vita C, Vita E dan sebagainya. Turut membantu meningkatkan imun anak.

So, bagi anda ibubapa yang sedang mencari set supplement untuk anak-anak yang kerap alami demam, batuk selesema, set supplement ini adalah pilihan terbaik buat anda!

Bagi anda yang ingin mendapatkan set ini, boleh menghubungi saya di talian seperti berikut :

019-3405054
Puan Nor Hafizah

atau,

013-3727508
Encik Mohamad Hasbullah bin Salim

No comments:

Post a Comment