Thursday, January 1, 2015

Kelas Asas Jutawan Pembakar Semangat Pembukaan Tirai Tahun 2015

Salam Tahun Baru 2015 saya ucapkan kepada semua rakan-rakan pembaca. 2014 banyak meninggalkan kenangan, pengalaman, suka dan duka kehidupan. Semoga tahun 2015 ini menjanjikan sesuatu yang lebih baik buat kita semua.
                                         
Mungkin bagi anda, 1 Januari yang kebiasaannya merupakan cuti umum negara, memberikan peluang buat anda dan keluarga menghabiskan masa sepenuhnya dengan beristirahat dan bersiar-siar.

Namun, tidak bagi saya dan suami isteri..


Pembuka tirai Januari 2015 ini kami gunakan dengan tidak melepaskan peluang menyertai kelas asas Jutawan Shaklee yang dianjurkan oleh jutawan Muslimah kita iaitu Presidental Master Shareeza atau lebih dikenali sebagai PM Cery.

Kelas ini bukan hanya sekadar mengisi masa kosong cuti yang ada, tetapi ia lebih daripada itu. Dengan input motivasi yang sangat banyak dan memberi manfaat kepada kami suami isteri, malah memberikan guide dan bimbingan tentang hala tuju dalam menggapai impian dan cita-cita masing-masing.

Untuk berjaya, kita perlukan mentor bukan? Begitulah yang kami lakukan sebagai pembuka tirai bagi tahun 2015 ini. Mengumpul semangat yang ada, merancang strategi yang betul untuk turut sama berjaya seperti mereka yang telah berjaya juga.

Begitulah Shaklee.. Team Work, Sharing, Saling Membantu menjadi agenda utama dalam menjadi Shaklee Independent PRO (SID) yang berjaya dan memberi manfaat kepada orang lain. Bukan untuk setahun dua, tetapi untuk selamanya.

Berikut beberapa foto yang sempat diambil sepanjang program berjalan. Hakikatnya, tak sempat untuk ambil pelbagai foto dek kerana teruja dan tidak mahu terlepas peluang mendengar dan meneliti setiap inci butiran perkongsian siang tadi.




Anda juga telah lama berura-ura untuk sertai group Shaklee kami?
Jangan lepaskan peluang..Jangan terlalu lama anda membuat keputusan..
Tak tahu berniaga? Tak tahu nak mulakan dari mana?
Membuat keputusan sertai Shaklee merupakan langkah bijak anda yang pertama!
Seterusnya, kami akan bantu anda..Atau anda juga boleh sertai pelbagai kelas sebegini yang team kami anjurkan..
"Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan”


=======================
Hubungi kami untuk mendapatkan sebarang produk Shaklee:
Puan Nor Hafizah Shahtir
Id Number: 946651
SMS/What'sapp : 019-3405054

Ingin mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan penjimatan 15%-30% setiap belian?
(Klik di sini):
============================



No comments:

Post a Comment