Saturday, December 7, 2013

KEISTIMEWAAN MENJADI SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR (SID)


Setiap sesuatu yang kita join mesti ada kesitimewaan kan? Shaklee turut menyediakan ruang dan peluang untuk saya, anda dan kita semua mencapai impian yang TIDAK MUSTAHIL untuk digapai! So, apa tunggu lagi? Jom kita view apa ruang yang disediakan oleh Shaklee untuk kita semua. Pilihan? Semestinya di tangan anda sendiri. Yang penting, Anda usaha, Anda dapat..


1) Keuntungan Runcit hasil jualan.
Shaklee memberikan pilihan kepada semua Distributor  untuk memilki untung runcit masing-masing hasil jualan setiap produk. Sebagai contoh, harga ahli Mealshake adalah sebanyak 2 angka, tapi Shaklee memberikan anda pilihan untuk menjual dengan harga retail 3 angka. So, anda dah dapat untung runcit di atas jualan tersebut.

2) Bonus tunai serendah 2 angka sehingga mampu mencecah 6 angka.
Shaklee memberikan bonus kepada semua Distributor  yang layak pada setiap pertengahan bulan. So, dikala ramai yang poket semakin kering menunggu hujung bulan, Shaklee memberikan pilihan yang tepat dengan pemberian bonus setiap pertengahan bulan.
(Anda percaya atau tidak, dalam group Jutawan kami sudah ada leader hebat yang mendapat bonus bulanan sebanyak 6 angka. Jutawan bukan?)

3) Bonus Leadership
Shaklee akan memberikan bonus bulanan tetap kepada setiap Leader  yang memiliki anak-anak buah yang memberikan bimbingan dan tunjuk ajar mengenai Shaklee. So, Actually Leader-leader ni bukan duduk goyang kaki dapat gaji buta dari Shaklee saje yer.. Semuanya memainkan peranan masing-masing.

4) Bonus Subsidi Kereta
Anda menyimpan impian memiliki kereta idaman sendiri? Ya, Shaklee memiliki tawaran untuk anda menggapai impian memiliki kereta idaman anda sendiri.



4) Insentif Travel International Percuma.
Jangan tak tahu, Shaklee juga memberikan Insentif Travel ke luar Negara secara pecuma setiap tahun bagi Leaders yang layak. Segalanya PERCUMA ok! Dari spronsor beg, duit poket, hotel dan layanan perjalanan melebihi 5 bintang! Antaranya travel Umrah, Turki, Arab Saudi, London, Paris, US dan sebagainya.





5) Majlis Anugerah Tahunan.
Menjadi kebiasaan dan kemestian bagi Shaklee mengadakan Event istimewa pada setiap tahun bagi meraikan kejayaan dan menghargai Distributor dengan award khusus mengikut kategori-kategori tertentu.

Sedar atau tidak, pada hakikatnya Shaklee mampu menjadikan segala impian anda menjadi kenyataan? Tetapi, adakah melalui cara mudah? Tidak… Perlukan kekuatan, keyakinan dan usaha yang tinggi. Shaklee hanya membuka jalan. Anda bertindak untuk mewarnai jalan yang telah diberikan.

Jom sertai kami sekarang! Daftar keahlian hanya serendah RM75 seumur hidup.. Tak tahu bisnes? Kami ada group hebat yang akan membantu semua from zero to be hero! InsyaAllah..


Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan supplemen seisi keluarga, menjana pendapatan 4-5 angka hanya dari rumah..




COD: Sekitar Klang-Shah Alam dan Bangsar
Pengeposan seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapura dan Indonesia.

Never Lose Hope...


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit*


No comments:

Post a Comment