Wednesday, December 4, 2013

CARA MUDAH SERTAI SHAKLEE

Selamat pagi semua.. InsyaAllah hari ini saya akan kongsikan bersama anda bagaimanakah step mudah untuk menyertai kami sebagai Shaklee Independent Distributor..  ^_^

Anda hanya perlu membuat pilihan di antara pilihan-pilihan menarik berikut:


1) Membuat bayaran sebanyak RM65 untuk keahlian seumur hidup. Sekiranya anda berada di sekitar saya (Klang-Shah Alam), anda boleh mengambil beg kit sendiri tanpa tambahan caj penghantaran. Tetapi, seandainya anda berada di luar lingkungan kawasan saya, caj penghantaran dikenakan sebanyak RM10 bagi Semenanjung dan RM20 bagi Sabah Sarawak.

2) Membuat pembelian sebarang produk Shaklee sekitar RM650 dan ke atas dengan minimum point 200 uv. Secara automatik, anda akan mendapat keahlian secara PERCUMA!

ATAU

Membuat perkongsian pembelian bersama rakan-rakan dan saudara mara, minimum pembelian RM650, anda juga layak mendapat keahlian secara PERCUMA!

3) Membuat pembelian 2 botol VIVIX bernilai RM7++ dan anda akan mendapat keahlian secara PERCUMA!

4) Membuat pembelian 3 kotak COLLAGEN bernilai RM7++ dan anda layak mendapat keahlian secara PERCUMA!

Mudah bukan? Pilihan di tangan anda.. Sama ada anda memilih untuk menyertai kami sebagai agen jualan yang membuat biz secara online/offline di rumah, ataupun anda ingin menyertai kami untuk memudahkan anda membuat pembelian dengan hanya HARGA AHLI SEUMUR HIDUP!

Bagaimanakah langkah seterusnya?
1) Hubungi saya untuk anda mendapatkan khidmat bantuan saya.. Saya akan uruskan borang keahlian anda sepenuhnya!

Bile segalanya telah selesai, taraaaa..bile-bile masa anda boleh membuat pembelian dengan HARGA AHLI.. Tak payah dah susah-susah nak survey-survey harga lagi kan?

InsyaAllah untuk next entri, saya akan kongsikan bersama anda apakah keistimewaan-keistimewaan yang bakal anda perolehi bersama saya dan Shaklee..^_^

Hubungi kami untuk:
*Membuat tempahan sebarang produk Shaklee
*Join ahli Shaklee dan mulakan bisnes dan jana income hanya dari rumah




COD: Sekitar Klang-Shah Alam dan Bangsar
Pengeposan seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapura dan Indonesia.

Never Lose Hope...


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit*

No comments:

Post a Comment