Monday, November 13, 2017

Luka Kencing Manis Semakin Sembuh selepas Ikhtiar dengan Vivix!

testimoni diabetes vivix
Kencing manis? Diabetes? Macam-mana nak atasi? Adakah cara untuk sembuhkan luka akibat kecing manis? 

"Saya tak mahu kene potong kaki..Saya mencari ikhtiar lain untuk sembuhkan sakit kencing manis ini!" Ini antara luahan biasa pelanggan yang mengalami masalah kencing manis sehingga doktor terpaksa menyarankan kakinya dipotong! 

Kalau beliau adalah ibubapa anda, apakah perasaan anda? Yang lebih penting apakah tindakan anda untuk pastikan ibubapa anda terus sihat malah tidak dipotong kakinya? 

Jom lanjutkan bacaan anda kita lihat pengguna yang telah mula mendapat respon positif selepas amalkan supplement Shaklee.

Saya yakin dan percaya kencing manis merupakan salah satu daripada penyakit 3 serangkai yang kini turut mula menyerang biarpun usia masih lagi di awal 30-an.

Ia bukan lagi menjadi penyakit yang hanya dihidapi oleh orang tua, malah yang lebih membimbangkan ia turut dialami oleh pesakit yang masih muda. 

Adakah anda mahu membiarkan baki usia anda dengan saat-saat kesakitan? Adakah anda mahu membiarkan usia muda anda berakhir kerana penyakit kencing manis ini?

Usah biarkan diri anda menjadi satu lagi korban kencing manis! Selain daripada rawatan doktor, kami ada cara untuk bantu anda dengan pengambilan supplement ini.

Harus diingat, supplemet bukan lah ubat tetapi ia boleh memenuhi keperluan nutrien yang seimbang supaya tubuh anda menjadi lebih sihat.  

Apakah produk Shaklee yang sesuai untuk pesakit kencing manis? 


"Saya perlukan ubat, bukan supplement!"

Ini statement biasa pesakit kronik. Ya, saya faham anda perlukan ubat. Namun, rawatan dan ubatan doktor anda perlu teruskan. 

Disamping itu, pengambilan supplement yang betul dan diyakini berkesan boleh membantu proses penyembuhan kencing manis anda dengan lebih cepat selain daripada rawatan doktor.

Antara produk yang kami sarankan untuk pesakit kencing manis adalah Vivix (premium), Energizing Soy Protein, B-Complex, VitaLea Iron Formula.

supplement kencing manis shaklee

Namun, hari ini saya ingin berkongsi kepada anda tentang 1 produk premium iaitu Vivix yang telah banyak membantu pesakit ini sekaligus mengelakkan kaki beliau dari dipotong.

testimoni diabetes vivix

Ini merupakan testimoni customer kepada rakan bisnes saya. Mari kita telusuri perkongsian beliau tentang perkembangan positif selepas ikhtiar dengan Vivix..

Pesakit merupakan seorang wanita berusia awal 50-an yang mempunyai masalah kencing manis kronik sehingga kakinya hampir-hampir saja mahu dipotong oleh pihak hospital.

Namun, beliau memilih untuk ikhtiar dengan supplement Vivix terlebih dahulu. Orang kata, cuba dulu siapa tahu berhasil bukan?

Alhamdulillah dalam masa 3 minggu, isi di bahagian kulit luka beliau mulai tumbuh dan mula menutupi tulang beliau yang nampak timbul sebelum ini.

Suntikan insulin tetap diteruskan biarpun mengambil Vivix (kerana kebiasaannya kami sarankan pesakit untuk terus dapatkan khidmat nasihat doktor).

Doktor juga mengakui luka beliau menampakkan perkembangan perubahan positif. Luka bersih dan daging timbul cantik saja.

Berikut merupakan perbualan kami bersama sahabat kami ini yang excited berkongsi tentang perubahan customer beliau : 

testimoni diabetes vivix

testimoni diabetes vivix

testimoni diabetes vivix

Namun, harus diingat bahawa, Vivix bukan ubat seperti ubatan hospital. Ia adalah supplement yang membantu tubuh menjadi lebih sihat dengan memenuhi keperluan nutrisi tubuh. Apabila tubuh lebih sihat, maka ia membantu penyembuhan luka dan penyakit dengan lebih baik. 

Sebab itu kami tidak menyarankan anda untuk berhenti dari mendapatkan rawatan dari pihak hospital. Biar doktor yang memutuskan samada anda perlu mengurangkan dos ubatan hospital atau sebaliknya. 

Dalam masa yang sama, anda ikhtiar konsisten amalkan Vivix ini..

Bagaimanakah cara untuk membuat tempahan Vivix ini?


Anda boleh membuat belian anda sendiri menggunakan kad kredit atau kad debit anda sendiri dengan klik link di bawah. Sila hubungi kami semula untuk mendapatkan khidmat nasihat cara makan yang betul (Ini penting!).

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=a7ea983c40f63d6d086cda1f73cb36c7

Atau anda boleh terus menghubungi kami untuk membuat pesanan disamping mendapatkan khidmat nasihat dari kami di talian berikut :

019-3405054
Puan Hafizah
Shaklee Aktif Malaysia
COD : Klang, Shah Alam, Meru, Kapar, Shah Alam, Pelabuhan Klang, Bukit Tinggi dan kawasan sekitar
Founder : Fantastic Legacy  

Disclaimer : 
Vivix bukanlah ubat, tetapi supplement yang meningkatkan kesihatan tubuh. Dapatkan rawatan doktor secara berterusan. Jangka masa tindak balas supplement adalah berbeza bagi setiap individu kerana tubuh kita berbeza!

No comments:

Post a Comment