Sunday, November 12, 2017

Punca dan Cara Ubati Kayap sebelum Ia Mengundang Risiko Kematian!

ubat kayap hilangkan sakit
Kayap!

Antara penyakit yang paling dibimbangkan dan ditakuti oleh kebanyakan orang. Masakan tidak, bisa dan sakit dari serangan kayap itu boleh menjadi salah satu punca kematian! 

Oleh yang demikian, usah ambil ringan tentang msalah kayap ini. Andai anda ambil mudah serta tidak ikhtiar untuk sembuhkan masalah kayap ini, ia boleh mengundang maut buat anda!

Mari kita lihat apakah punca penyakit kayap ini..

Dalam istilah perubatan, kayap dikenali sebagai herper zoster. Ianya merupakan penyakit kulit dan saraf yang disebabkan oleh jangkitan Virus Varicella Zoster (VZV). 

Apakah Punca Kayap Terjadi?


Sebenarnya penyebab kepada penyakit kayap ini adalah disebabkan oleh pengaktifan semula oleh Virus Varicella Zoster yang telah menghuni tubuh manusia selepas mengalami cacar air (chicken pox). 

Selepas chicken pox sembuh, virus ini berhibernasi di pusat saraf tubuh dan ia boleh menyerang ketika sistem imun tubuh manusia berada pada tahap yang rendah dan lemah. 

Ia akan menyerang bahagian urat saraf dan dan menyebabkan keradangan pada saraf tersebut. Sebab itulah apabila anda mengalami kayap ini, anda merasa ngilu dan sakit menyiat-nyiat. 

Haruskah anda biarkan masalah kayap ini? 

Usah biarkan ia terus merebak kerana ia boleh mengundang kepada risiko kematian.

Bagaimanakah cara untuk mengubati masalah kayap ini?


Mungkin terdapat beberapa cara tradisional yang boleh anda gunakan untuk mengatasi masalah kayap ini. 

Namun hari ini saya ingin mencadangkan kepada anda untuk mencuba set kayap Shaklee ini kerana ianya sudah terbukti dapat membantu masalah kayap. 

Berikut merupakan set kayap Shaklee iaitu Vivix, Nutriferon, Garlic Complex dan B-Complex. Boleh ambil mengikut bajet anda serta perlu melihat tahap keseriusan kayap anda. 

Mahukan yang terbaik? Mahu kayap sembuh dengan lebih cepat? Pastinya kombinasi lengkap 4 produk ini yang lebih baik hasilnya serta mempercepatkan proses untuk sembuh.

set kayap shaklee

Bagaimanakah set kayap ini bertindakbalas?


Mari saya terangkan sedikit antara fungsi setiap produk dan bagaimana produk-produk ini bertindak balas dengan masalah kayap anda. 


1. Vivix : 


Produk paling premium yang membantu bertindakbalas sehingga ke peringkat sel dan saraf anda. Ia juga membantu memperbaiki sel yang rosak akibat kayap lalu pulihkan dengan penghasilan sel baru yang lebih baik. 


2. Nutriferon :


Produk yang dipaternkan untuk membantu dalam meningkatkan sistem imun tubuh manusia. Bila kayap menyerang, ia menjadi tanda imun sistem badan kita sedang dalam keadaan lemah. Maka, Nutriferon membantu untuk meningkatkan sistem imun tubuh anda. 


3. B-Complex :


Lengkap dengan pelbagai sumber B-Complex. Ia membantu untuk meredakan keradangan dari peringkat saraf tubuh. Membantu mengurangkan sengal-sengal serta ngilu di bahagian kayap. Malah, ia juga melancarkan aliran darah dan mengembalikan semula kulit yang sihat. 


4. Garlic Complex :


Ia adalah 100% sumber daripada bawang putih. Ia bertindak sebagai antibiotik semulajadi. Tidak bersifat panas yang mungkin boleh mengganggu keselesaan anda seperti antibiotik hospital.

Ini adalah pengalaman saya bertemu dengan customer mengadu tidak boleh mengambil antibiotik hospital kerana ia bersifat panas dan menambahkan lagi ketidakselesaan kayap. Maka, anda boleh gantikannya dengan Garlic Complex sebagai antibiotik.


set kayap shaklee

Adakah testimoni customer yang sudah berjaya dengan set ini?


Ya ada.. Di sini saya lampirkan sekali foto testimoni pengguna yang berpuas hati dengan hasil penggunaan set ini.

cara atasi kayap dengan set kayap shaklee

cara atasi kayap dengan set kayap shaklee

Bagaimanakah cara untuk membuat order?


Anda boleh membuat order menggunakan kad kredit atau kad debit anda sendiri melalui link berikut di bawah. Sila hubungi kami untuk mendapatkan khidmat nasihat serta bimbingan cara makan yang betul produk belian anda.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=ab8f2d46d216e681d9df29b8ed1d13e8

Atau anda boleh terus menghubungi saya untuk mendapatkan khidmat nasihat terlebih dahulu dan saya akan mencadangkan set yang sesuai mengikut bajet anda. 

Hubungi saya di talian berikut :
019-3405054
Puan Hafizah
Shaklee Aktif Klang
Founder Fantastic Legacy 
COD : Klang, Meru, Kapar, Setia Alam, Pelabuhan Klang, Shah Alam, Bukit Tinggi

No comments:

Post a Comment