Saturday, May 5, 2018

Pengedar Vivix Shaklee Klang COD Vivix Rantau Panjang Klang

COD Vivix Shaklee Rantau Panjang, Klang
Vivix merupakan salah satu produk premium Shaklee. Dulu, mungkin masih Ramai yang belum tahu dan mengenali Vivix.

Namun, kini tidak lagi apabila Ramai yang telah mengakui keberkesanan, fungsi dan kelebihan Vivix dalam membantu memberikan kesihatan yang baik kepada pengguna. 

Maka, tidak harian lah apabila semakin Ramai yang sedang mencari Vivix biarpun di mana mereka berada. 


Anda juga sedang mencari agent Vivix di kawasan berhampiran anda? 

Saya boleh bantu anda!

Saya merupakan agent atau pengedar Vivix Shaklee Klang sejak tahun 2013 yang lalu. Bagi anda yang ingin mendapatkan Vivix terus di rumah saya, lokasi kediaman saya terletak di Jalan Haji Musran, Rantau Panjang Klang

Bila kata COD ni, mesti anda mahu mencari agent yang mempunyai ready stok sentiasa di tangan bukan? 

InsyaAllah sememangnya stok Vivix sentiasa ada di tangan saya. So, anda tidak perlu risau dan boleh mendapatkannya bila-bila masa sahaja.
 

Bagaimana cara untuk membuat order?


Anda boleh menghubungi saya di talian berikut :

019-3405054
Pn. Nor Hafizah
Pengedar Shaklee Klang

2 comments:

  1. Power sangat vivix ni. Siapa dah pernah consume mesti tahu kesannya macam mana.best sangat

    ReplyDelete