Sunday, March 23, 2014

"Family Day Shaklee" di Jom Hebat Mega

Seminggu sudah berlalu program Jom Hebat Mega bersama motivator Amin Idris, anjuran Group Lady Boss di bawah kelolaan Master Zainul Anuar dan Master Lyna Noh. Alhamdulillah, dengan izin Allah dapat juga sertai program sebegini. 

Alhamdulillah, banyak input-input berguna dan aura positif dapat dikumpul.

Sedikit suasana yang ingin saya share bersama anda di sini..












Apa yang ingin saya highlight kan di sini bukan intipati kepada motivasi yang disampaikan oleh motivator hebat Amin Idris. Tetapi, yang ingin saya kongsikan bersama anda adalah mengenai gambar-gambar di atas. Seandainya anda belum pernah sertai mana-mana MLM, apa yang terbayang di benak fikiran anda? Meeting? Perjumpaan? Coaching? Gerak ke sana ke mari mencari downline? Anak-anak bagaimana? Ditinggalkan? Atau boleh di bawa? 

Berlainan dengan keluarga Shaklee.. Berbisnes tetapi keluarga tetap tidak dipinggirkan. Terutamanya anak-anak. Malah, saudara Amin Idris sendiri memuji dengan kumpulan besar kami kerana melaksanakan program tanpa meminggirkan anak-anak. Macam "Family Day" katanya.. Sudah pastinya, motivator berpengalaman seperti beliau sedikit pun tidak terganggu dengan suasana dan keriuhan anak-anak ini. Malah, begitu beruntung anak-anak ini kerana melihat dan turut sama menerima tempias aura positif sebegini. Jangan tak tahu, terima Award atau apa saja aktiviti anugerah pentas, anak-anak pasti dapat turut serta. Best bukan?  

So, anda lihat sendiri ciri bagaimana MLM yang ingin anda sertai. Adakah meminggirkan keluarga. Keluar pagi pulang malam atau bagaimana? Pilihan saya? Tentunya group MLM yang mampu membawa semua ahli keluarga saya turut serta dalam apa jua program sekalipun!

Tepuk dada, tanya diri dan pilihan anda bagaimana? Saya sudah memilih..Anda bila lagi? 



Hubungi kami untuk:
*Membuat tempahan sebarang produk Shaklee
*Join ahli Shaklee dan mulakan bisnes dan jana income hanya dari rumah





Never Lose Hope...

No comments:

Post a Comment