Monday, March 24, 2014

Parut Hilang dengan Energizing Soy Protein (ESP)

Adakah anda di antara individu yang mengalami masalah parut atau kesan jerawat terutamanya di muka bertahun lamanya? Mencuba pelbagai produk, tetapi hasil masih lagi sama sedangkan ratusan ringgit atau mungkin mencecah ribuan ringgit terpaksa dihabiskan? Kadangkala produk yang digunakan mendatangkan kesan sampingan? Lalu terasa fobia untuk anda mencuba sebarang produk lain lagi?

Tahukah anda, penggunaan secara berterusan Energizing Soy Protein (ESP) mampu membantu mengatasi masalah kesan parut pada wajah anda?
Ya..Pengalaman ini saya kongsikan bersama anda apabila ianya menunjukkan hasil kepada kulit wajah suami saya sendiri. Suami saya memiliki kesan parut jerawat di kedua-dua belah pipi dan dahi sehingga menimbulkan parut berbentuk seolah-olah seperti kawah! (Tak reti nak explain..huhu)

Penggunaan pencuci muka tidak memberikan sebarang hasil. Namun, apa yang saya sedari sejak akhir-akhir ini, kesan parut seperti kawah tersebut semakin mengecil dan hampir menunjukkan tanda-tanda akan hilang sepenuhnya satu hari nanti, insyaAllah..^_^

Rahsianya..Menjadi penggemar setia ESP dengan pengambilan secara berterusan sejak beberapa bulan yang lalu! Ambil untuk tenaga dan kecergasan harian, tetapi dapat hasil sampingan yang 'lumayan'..

Apakah sebenarnya kesitimewaan atau manfaat disebalik ESP tersebut yer? Nak tahu? Jom teruskan bacaan anda..^_^

Manfaat Utama Energizing Soy Protein kepada Tubuh Badan:
1) Protein mampu memperbaiki dan menggantikan tisu-tisu lama yang rosak kepada tisu baru. 

2) Awet Muda- Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, kulit dan lain-lain. Penggunaan secara kerap berterusan adalah kunci kepada awet muda!

3) Baik untuk Prostat- Sangat baik dalam pemulihan uterus, ovarim menapaus dan pembesaran prostat.

4) Kulit Sihat Remaja- Meransang pembentukan semula kulit dan otot, mampu mengurangkan kedutan, bertindak sebagai agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit, membaiki pigmentasi dan kepejalan otot.

5) Pembekal Tenaga- membekalkan tenaga dengan segera serta mampu meningkatkan sistem imun badan, maka ia baik untuk memberikan badan rasa kekal bertenaga.

6) Membaiki memori- Mengatasi masalah mudah lupa, meningkatkan masalah memori, dorongan seksual dan ransangan.

7) Membaiki masalah rambut seperti beruban, rosak dan rambut gugur.

8) Mempercepat penyembuhan luka.

9) Mengurangkan kesan parut.

10) Mencegah migrain, imsomnia dan tekanan.

Selain daripada pengambilan ESP, kami juga turut memiliki set cadangan extra yang lebih lengkap untuk kulit wajah seperti poster berikut:





Skincare Set


So, apa tunggu lagi? Bertindak sekarang untuk membuatkan anda mampu tersenyum dengan bakal hasil yang anda idamkan nanti!



Hubungi kami untuk:
*Membuat tempahan sebarang produk Shaklee dengan harga menarik
*Join ahli Shaklee dan mulakan bisnes hanya dari rumah, jana income sehingga 6 angka


COD FREE: Sekitar Klang-Shah Alam dan Bangsar
Pengeposan seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapura dan Indonesia.



Never Lose Hope...


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment