Saturday, March 22, 2014

Mudahnya Bisnes Hanya dari Rumah

Pernah tak anda mengalami dilema dalam pekerjaan? Anak saban tahun makin bertambah, semakin banyak kos yang diperlukan. Bekerja tapi gaji tetap sama tidak naik-naik, sedangkan kos asuhan anak-anak di nurseri semakin meningkat. Duit hasil bekerja kebanyakannya habis untuk menjelaskan bayaran nurseri sahaja. bayangkan purata kini paling murah pun RM250/kepala. Kalau dah 3 orang anak bagaimana? 

Berura-ura berhenti kerja, menjadi surirumah sepenuh masa pun berfikir juga kan berpuluh kali? Duduk rumah tanpa income? Lagi pening.. So, bagaimana cara nak atasi masalah anda? Adakah dengan hanya duduk di rumah, anda tidak mampu untuk menjana pendapatan sendiri juga? Seandainya begitu anda fikirkan, anda silap!

Kini, ramai di kalangan para ibu yang memilih kerjaya dari rumah biarpun memiliki segulung ijazah? Siapa kata punya ijazah hanya layak dan wajib bekerja di sektor kerajaan dan swasta sahaja? Punya bisnes sendiri hanya dari rumah juga merupakan satu kerjaya dan pekerjaan yang mulia. 

Pelbagai contoh dalam surat khabar dan berita-berita arus perdana yang memaparkan kejayaan para isteri. Lihat sahaja contoh sebegini..



Siapa yang perlu membuat bisnes hanya dari rumah?
1) Wanita yang saban hari memikirkan anak-anak di tempat kerja. Anak sakit di rumah terpaksa ditinggalkan pada pengasuh. 

2) Mempunyai impian untuk memiliki empayar perniagaan sendiri yang boleh menjadi warisan perniagaan buat anak cucu.

3) Mengimpikan untuk pencen awal dengan income melebihi seorang pesara berusia 60 tahun

4) Berhajat membesarkan dan mengasuh anak-anak dengan air tangan dan usaha sendiri sekaligus melihat anak membesar di depan mata.

5) Anak-anak yang memerlukan sokongan para ibu dalam meniti alam kedewasaan.

6) Anda yang meminati bisnes tetapi masih tercari-cari bisnes yang mampu memberikan pulangan lumayan dan memberikan jaminan jangka masa panjang.

7) Bosan dengan kehidupan harian Isnin sehingga Jumaat dan kadangkala melangkaui Sabtu untuk bekerja, dari jam 7 pagi sehingga jam 6 petang. 

8) Anda yang mengimpikan TIME FREEDOM sendiri bersama keluarga dan anak-anak.

Ini mungkin antara perkara yang boleh mendorong untuk anda berhenti kerja dan memikirkan income yang mampu anda jana sendiri dari rumah. Mungkin lebih banyak lagi faktor lain bukan? 

Pilihan saya sekeluarga? Tentunya bisnes SHAKLEE kini!

Tak tahu berbisnes? Kita manusia biasa.. Belajar dari TIDAK TAHU dan belajar dari KESILAPAN.. Siapakah berbisness hari ini, esok sudah berjaya? Mustahil! 

Yang penting, anda miliki KRITERIA ini:
1) Miliki laptop dan line internet untuk memudahkan anda bekerja dari rumah.

2) Memiliki kecekalan hati, kesabaran dan kesungguhan berterusan.

3) Tidak mudah putus asa. Akan terus belajar dari kesilapan, kejatuhan.

4) Yakin dan bergantung sepenuhnya dengan rezeki dari Allah. Berbisnes agar lebih dekat dengan Allah. 

Tepuk dada, tanya diri dan kemahuan anda di mana? Saya sudah memilih..Anda bila lagi? 



Hubungi kami untuk:
*Membuat tempahan sebarang produk Shaklee
*Join ahli Shaklee dan mulakan bisnes dan jana income hanya dari rumah





Never Lose Hope...

No comments:

Post a Comment