Monday, December 1, 2014

Bagaimana Menjana Pendapatan dari Rumah Bantu Kurangkan Beban Kewangan Suami

Salam 1 Disember buat semua rakan-rakan sekalian. Diam tak diam kita dah memasuki bulan terakhir bagi tahun 2014 kan? Sekejap je masa berlalu. Pabila masuk juga bulan Disember, jadi petanda kepada memikirkan kos yang perlu disediakan untuk anak-anak bagi memasuki sesi persekolahan tahun depan. Anda tentu sedang memikirkan cara untuk menjana pendapatan dari rumah untuk bantu kurangkan bebanan kewangan suami bukan? Sudah punya kerja tetap sendiri, namun masih perlu jana pendapatan sampingan menampung kos hidup yang ada? Nak tahu bagaimana caranya? Teruskan ikuti perkongsian kami...


  1. Adakah anda berada di sekitar kami iaitu area Klang, Selangor? 
  2. Adakah anda sedang mencari pendapatan sampingan yang boleh dilakukan dari rumah?
  3. Adakah anda seorang surirumah yang sedang tercari-cari bisnes sampingan atau bisnes tetap yang boleh dilakukan hanya dari rumah? 
  4. Adakah anda sudah punya pekerjaan tetap namun mencari bisnes sampingan yang boleh tambah pendapatan keluarga? 
  5. Adakah anda sukar untuk mencari pekerjaan di luar kerana ketiadaan transport dan masalah untuk tinggalkan anak di mana-mana pusat jagaan? 
  6. Adakah anda di luar kawasan Klang tetapi benar-benar terdesak mencari side income?


Jika anda salah-seorang kepada beberapa persoalan di atas, anda yang kami cari!

Bisnes apakah yang boleh saya bantu anda? 

Ya..Saya boleh bantu anda melalui bisnes Shaklee!

Choppp nanti! Mesti ada yang beranggapan "Alah bisnes Shaklee.. Malas la nak join.. Dah melambak-lambak seller. Susah kot nak jana pendapatan dengan Shaklee.." 

Sabar..bertenang.. baca terlebih dahulu perkongsian saya ini.. Then, terpulang kepada anda untuk memilih apa jua bisnes pilihan anda sekalipun. 

Saya memulakan bisnes Shaklee sejak setahun yang lalu. Seorang surirumah yang menjalankan bisnes Shaklee hanya dari rumah. Segalanya di rumah. 

Alhamdulillah kini punya income tetap bulanan 4 angka yang saya terima melalui akaun setiap 14hb setiap bulan. 

Bayangkan yer..Di saat orang semua tengah mencatu duit yang ada sehingga hujung bulan, saya punya income yang boleh saya bantu suami dan keluarga sehingga hujung bulan sementara menunggu gaji bulanan bagi pekerja tetap kerajaan dan swasta.

Tiada dah masalah nak mencatu duit.. Suami pun takde lah rasa susah hati sangat. 

"Tapi, Shaklee ni bisnes MLM la..Dah la melambak sana sini duk nampak seller Shaklee saja.. Promote barang Shaklee saje..Boleh lagi ke buat bisnes ni? Ada ruang lagi ke untuk aku berjaya dalam bisnes Shaklee ni?"

Siapa kata anda tidak mampu? 

Tahukah anda, seller yang benar-benar aktif menjual dan berkongsi berkaitan produk Shaklee ini hanya 1% sahaja daripada keseluruhan 1 juta ahli Shaklee yang berdaftar! 

Anda bayangkan yer.. Rakyat Malaysia sekitar 27 juta. Ahli Shaklee cuma 1 juta sahaja (termasuk daftar hanya untuk makan sendiri dan serius berbisnes). 

Tetapi, 1 juta daripada 27 juta ini, hanya 1% sahaja yang serius menjalankan bisness Shaklee. Dan daripada 1% ini, hakikatnya tidak sampai pun 1% yang benar-benar serius bersungguh-sungguh sebaik mungkin menjana pendapatan dengan Shaklee. 

So, adakah anda punya peluang? Sudah tentu! Kenapa tidak bukan? 

Satu perkara lagi yang perlu anda yakini adalah rezeki Allah itu luas. Allah tidak akan menzalimi bagi hambaNya yang berusaha. So, kalau anda benar-benar mahu menjana pendapatan anda sendiri dengan niat untuk mengurangkan bebanan kewangan suami dan keluarga, sudah tentu Allah bantu!

Kenapa anda harus memilih kami sebagai upline leader anda? Beberapa perkara yang harus anda fahami apabila ingin menyertai bisnes Shaklee ini adalah memilih upline leader yang betul supaya benar-benar boleh bantu anda berjaya juga dalam bisness Shaklee.

Apa yang bakal anda lalui anda memilih upline leader yang salah?

Saya mencari orang yang benar-benar terdesak untuk ubah kehidupan mereka dengan punya ciri-ciri berikut:
  1. Benar-benar mahu untuk dibantu
  2. Bersedia untuk dibantu
  3. Punya keyakinan yang tinggi
  4. Punya semnagat yang tinggi
  5. Seorang yang tidak mudah putus asa
  6. Benar-benar serius ingin merubah kehidupan keluarga
  7. Rajin dan mahu berusaha 

Andai anda yakin anda punya ciri-ciri di atas, anda yang kami cari!

Shaklee bukan sistem goyang kaki..Bukan sistem mengkayakan orang atas, bukan sistem siapa masuk dulu dialah bakal membolot semua offer Shaklee. 

Tidak sama sekali! Bisnes Shaklee adalah tentang usaha, tentang semangat..Siapa usaha dia akan dapat bonus lebih sekalipun anda downline saya, sekalipun anda di bawah bimbingan saya, sekalipun anda masuk lewat setahun dari orang lain. 

Andai anda benar-benar berusaha, anda lah yang miliki semua offer Shaklee! 

Best bukan? Sekarang, ianya tentang pilihan!
Pilihan samada anda benar-benar mahu keluar dari kepompong kesusahan, Pilihan untuk bantu suami kurangkan beban kewangan atau Pilihan tentang duduk diam saja tunggu rezeki dari langit tanpa buat apa-apa!

Dah benar-benar buat keputusan untuk sertai kami? Benar-benar bersedia untuk kami bantu anda? 



=======================
Hubungi kami untuk mendapatkan sebarang produk Shaklee:
Puan Nor Hafizah Shahtir
Id Number: 946651
SMS/What'sapp : 019-3405054

Ingin mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan penjimatan 15%-30% setiap belian?
(Klik di sini):
============================
  

22 comments:

  1. Hati sangat gembira bila boleh bantu dan ringatkan beban suami...bila dah ada pendapatan sendiri, tak perlu lagi minta duit dengan suami untuk kita belanja kan.

    kembalikan kesihatan mata dengan carotomax shaklee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul..Suami pun rasa senang hati je..Takde la rasa sesak sangat nak fikir nak byr mcm2..

      Delete
  2. Shaklee memang pilihan terbaik untuk jana pendapatan.
    Pengedar Shaklee Semenyih Anda

    ReplyDelete
  3. Mmg pilihan yang wajar jika memilih shaklee kerana ianya syarikat yang bertahan lebih dr 50 tahun

    Peminatvitamin.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab tu sy pilih Shaklee..Syarikat kukuh, kite pun jadi yakin utk jaminan masa depan kan..

      Delete
  4. bisnes yg tak perlu modal besar..rugi klau xrebut peluang

    JommSihatDanCantik -> SET KESUBURAN SHAKLEE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, sy pun dulu mula dengan RM75 je..Sekarang bergnda2 pulangan..Alhmdulillah..

      Delete
  5. Sayang sangat bagi mereka yang dah lepaskan peluang ni. Dah daftar ahli tapi tak mahu buat biz ni...

    Kerana Alfalfa Complex Shaklee.....Suamiku Kini BERUBAH!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul.. Tak leh lepaskan peluang yang ada..Sayang seribu kali sayang..

      Delete
  6. Rasanya ini bisnes paling mudah sbb x perlu premis, modal, keluar jumpa klien dsb. Apa yg perlu ada hanya minda yg nak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mudah sebab boleh buat dari rumah je kan..Tak perlu ketuk2 rumah orang juga..

      Delete
  7. Daftar lah ahli shaklee sekarang juga...anda akan dapatkan manfaat yang begitu banyak. Kerja dari rumah adalah yang terbaik. Sy adalah salah satu yang telah merasai kehebatan join ahli shaklee ini.


    Promosi Disember Sangat Menggoda Yang Tak Pernah terjadi sebelum ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, sy dh rasa buat income hanya dari rumah dengan Shaklee..Memang best..:)

      Delete
  8. Replies
    1. Sudah pastinya..Nak jadi isteri solehah juga kan..hehe

      Delete
  9. Sangat penting pilih bisnes yang tidak menguntungkan satu pihak ja. Paling penting,betulkan niat. Semua rintangan mesti dapat dilalui.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup kene betulkan niat juga, bukan kerana mata duitan semata-mata..

      Delete
    2. Yup kene betulkan niat juga, bukan kerana mata duitan semata-mata..

      Delete
  10. Siapa lagi yang boleh bantu suami kalau tak kita sendiri. Surirumah sangat-sangat dialu-alukan. Sebab tanpa keluar rumah pun anda boleh jana income

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya..Surirumah sekarang perlu buat sesuatu walaupun duduk rumah. Berusaha untuk ringankan beban suami..

      Delete
  11. Sebagai isteri kita perlu bersedia juga..zaman sekarang ni tak boleh meletakkan 100% pada suami..

    Apa Yang Perlu Tahu Pada Pencuci Muka Ketika Mencuci Muka

    ReplyDelete