Sunday, July 6, 2014

Group Shaklee Yang Awesome!

Saya tak pernah terjangka dan terfikir dengan menjalankan perniagaan Shaklee, saya boleh bertemu dengan pelbagai latar belakang sahabat-sahabat. Yang paling saya tidak terduga adalah segalanya hanya bermula melalui alam maya!

Ingin tahu bagaimana jalinan ukhuwah ini boleh berlaku? Jom teruskan bacaan anda..
Dulu, saya hanya memikirkan bahawa menjalankan perniagaan Shaklee ini saya hanya perlu fokus dengan empayar saya sendiri, produk jualan saya sendiri sahaja. 

Namun, semakin hari semakin jatuh cinta dengan bisnes Shaklee ini. Kenapa? Salah satu faktornya adalah team work yang ditunjukkan. Bukan hanya melalui empayar sendiri sahaja, bahkan dengan ramai lagi sahabat-sahabat leader empayar lain. 

Alhamdulillah indahnya.. Segalanya hanya bermula melalui alam maya! What's Up, Telegram, Group Facebook. Bila bertemu kami bagaikan sudah terlalu rapat. Berkenalan dan bercerita bagaikan sebuah keluarga akrab. Alhamdulillah, seronok melalui saat ini. Syukur memiliki team support yang sangat mesra jalinan ukhuwahnya.

Inilah antara sahabat-sahabat saya dalam bisnes Shaklee. Bukan ini sahaja, tetapi ramai lagi mereka-mereka yang tidak dapat saya rekodkan di sini..











Teh Tarik Session Ipoh


Teh Tarik Session Ipoh


Steamboat Master Celebration Master Wan Fatihanum


Steamboat Master Celebration Master Wan Fatihanum

Anda ingin sertai group mantap kami? Memulakan perniagaan hanya dari rumah? Jom sertai kami sekarang. Segalanya hanya bermula dengan RM75 sahaja seumur hidup. Tak perlu simpan stok. Tak perlu modal tinggi. 



Hubungi kami untuk:
*Membuat tempahan sebarang produk Shaklee
*Join ahli Shaklee dan mulakan bisnes dan jana income hanya dari rumah


COD: Sekitar Klang-Meru-Kapar-Pelabuhan Klang-Shah Alam dan Bangsar
Pengeposan seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapura dan Indonesia.

Never Lose Hope...

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit*




No comments:

Post a Comment