Monday, April 20, 2015

Pengedar Shaklee Kawasan Pelabuhan Klang

Anda berada di sekitar Pelabuhan Klang? Seorang pengamal Shaklee? Mencari seller atau Shaklee Independent Distributor (SID) yang berdekatan dengan kawasan anda untuk anda miliki Shaklee secara terus? 

Kami adalah agen sah yang anda cari! Anda boleh membuat temujanji dengan kami bila-bila masa sahaja yang anda perlukan di talian 019-3405054 (Puan Hafizah) atau boleh juga hubungi suami saya (En. Hasbullah) di talian 013-3727508.


Kami merupakan agen yang telah berpengalaman dalam bisnes Shaklee ini sejak tahun 2013. Sehingga kini, kami masih lagi bergerak aktif menjadi agen Shaklee di serata Klang, Shah Alam, Meru, Kapar, Pelabuhan Klang dan Bukit Tinggi. 

Malah, kami juga turut membuat penghantaran ke seluruh Malaysia bagi anda yang berada jauh dari kami mahupun anda ingin membuat penghantaran kepada sesiapa sahaja rakan mahupun saudara mara anda.

InsyaAllah kami akan memberikan servis yang terbaik beserta konsultansi terperinci berkaitan masalah anda serta follow up berterusan selepas membuat pembelian. Usah bimbang, panduan cara makan supplement yang betul juga kami akan berikan khusus kepada semua pelanggan kami. 

Apa yang kami berikan kepada anda hanyalah yang terbaik. Kami juga mempunyai pengesahan daripada Shaklee (M) yang menyatakan bahawa kami layak untuk memberikan konsultansi dan guide berkaitan supplement Shaklee kepada pelanggan.

Berikut merupakan sijil pengesahan daripada pihak Shaklee (M):

Pengedar Shaklee Pelabuhan Klang

Usah ragu, usah bimbing lagi untuk mendapatkan perkhidmatan terbaik dari kami. Anda boleh hubungi kami bila-bila masa untuk sebarang pembelian produk Shaklee. Sekali lagi, hubungi kami di talian berikut:

SMS/Whatsapp : 019-3405054 (Puan Hafizah)
SMS/Whatsapp : 013-3727508 (En. Hasbullah)


No comments:

Post a Comment