Thursday, April 2, 2015

Rahsia Puan Farahana Atasi Masalah Sembelit Anak yang Kronik Sampai Kena Korek

Ibubapa mana yang tidak risau apabila anak mengalami masalah sembelit yang kronik bukan? Menangis, meraung, 'berperang' dengan anak yang fobia dan susah untuk membuang membuatkan hati ibu mudah luluh menghadapi situasi sebegini.

Takkan nak biarkan anak berterusan sebegitu bukan? 
Saya turut memahami perasaan anda sebagai ibubapa yang anaknya mengalami masalah sembelit kronik ini. Apa yang perlu anda lakukan yer? 

Sebelum itu, mari kita ikuti pengalaman Puan Farahana ini yang menghadapi situasi bagaimana anaknya mengalami masalah sembelit kronik sehingga suaminya terpaksa bersedia korek najis dari bahagian dubur anaknya setiap kali membuang.


Anak Sembelit Teruk Sampai Kena Seluk Tangan Nak Korek from iReach HD on Vimeo.

Anda juga mengalami situasi sebegini? Atau mungkin anak anda juga menghadapi kesukaran ketika membuang air besar seperti anak Puan Farahana?

Apa yang membuatkan masalah anak Puan Farahana ini dapat diatasi setelah sekian lama mencari produk yang sesuai?

Alhamdulillah, dengan penggunaan Meal Shakes masalah sembelit anak Puan Farahana dan suami dapat diatasi.

Saya juga sudah mencuba. Alhamdulillah, setiap hari anak saya akan membuang dengan lancar, najis lembut, dan tidak keras. Malah, perut anak saya juga tidak buncit mungkin seperti sebahagian kanak-kanak lain.

Ibu-ibu boleh rujuk apakah punca, kesan, tips dan cara mengatasi masalah sembelit anak ini (Meal Shakes membantu mengatasi masalah sembelit anak)

Mungkin anda inginkan maklumat lanjut mengenai feedback ibu-ibu lain juga yang telah menggunakan produk ini (Boleh klik di sini untuk testimoni)

Semoga entri ini sedikit sebanyak dapat membantu anda mencari jalan penyelesaian dalam mengatasi masalah sembelit anak-anak.

Selamat berjaya!



No comments:

Post a Comment