Wednesday, April 1, 2015

4 Sebab Kenapa Saya Sukakan Bisnes Ini sebagai Punca Pendapatan Keluarga

Kenapa anda harus memilih Shaklee sebagai jana pendapatan
Setiap individu yang menjalankan perniagaan mereka sendiri pastinya punya sebab tersendiri kenapa mereka sukakan perniagaan yang sedang mereka jalankan.

Begitu juga dengan saya. Terdapat beberapa faktor yang menjadi penyebab kenapa saya sukakan bisnes yang sedang saya jalankan.

Antara sebab kenapa saya sukakan bisnes Shaklee ini adalah:

Syarikat yang kukuh

Shaklee merupakan syarikat nutrisi yang berpusat di Amerika Syarikat. Selain daripada memiliki saintis dan barisan pakar yang bertanggungjawab bagi memastikan setiap produk itu benar-benar berkesan dan sesuai untuk berada di pasaran, Shaklee juga merupakan salah-satu syarikat yang memiliki sistem yang kukuh.

Kenapa saya katakana Shaklee sebuah syarikat yang kukuh? Faktor usia penubuhan Shaklee menghampiri 60 tahun, sudah pastinya punya pengalaman dan memiliki sistem organisasi yang kukuh bukan?

Seandainya anda ingin memilih atau dalam erti kata lain bekerja di sesebuah syarikat serta mengimpikan kerjaya dan income jangka panjang yang baik, mana satu pilihan anda?

Syarikat baru yang masih terumbang-ambing dengan sumber kewangan yang tidak kukuh atau syarikat yang sudah bertapak berpuluh tahun lamanya, memilki pengalaman dan terus berkembang setelah sekian lama?

Sudah tentunya syarikat yang punya latar-belakang yang kukuh bukan?

Inilah antara sebab utama kenapa saya sukakan bisnes Shaklee ini..

Produk yang berkualiti dan diyakini

Sebagai pengguna, sudah tentunya anda ingin menjadi pengguna yang bijak dengan menggunakan produk yang berkualiti, punya kajian mendalam terlebih dahulu, diyakini, mempunyai sijil dari kementerian kesihatan dan memiliki sijil halal bukan?

Dan sebagai penjual pula, sudah tentunya anda ingin menyediakan produk yang terbaik buat pelanggan anda bukan?

Produk Shaklee mempunyai semua kriteria yang semestinya sebagai pengguna dan penjual mahukan seperti senarai yang saya lontarkan pertanyaan di atas.

 3C (Cash, Car, Conference)

Shaklee memberikan tawaran istimewa kepada semua ahlinya iaitu tawaran Cash bonus, car bonus dan conference point ataupun travel setiap tahun ke destinasi tertentu dengan layanan first class termasuk menyediakan beg, pakaian sejuk dan duit belanja semuanya secara percuma!

Promo Bulanan

Ini merupakan salah satu sebab kenapa saya sukakan bisnes Shaklee ini. Shaklee sentiasa menjaga kepentingan semua ahli yang berdaftar termasuk tawaran PROMO bulanan yang sangat istimewa!

Setiap bulan Shaklee akan memberikan tawaran promo yang berbeza-beza. Feel setiap awal bulan menanti pengumuman promo merupakan saat yang membuatkan bisnes Shaklee ini unik.

Masakan tidak, ketika promosi inilah setiap ahli berdaftar boleh membeli dengan tawaran harga yang lebih menarik atau dalam erti kata lain lebih rendah daripada harga ahli bukan promo. 

Dan sebagai penjual sudah tentunya anda boleh miliki untung runcit yang lebih tinggi daripada biasa. Siapa yang tak mahu penjimatan dan lebih keuntungan bukan?  

Sebagai contoh, bulan April ini Shaklee menawarkan 6 produk Promo yang sangat istimewa seperti berikut:

Promo Shaklee April 2015 Cinch Shake, DTX Complex, Vitalea Children, GLA Complex, Lecithin

Anda bagaimana?

Memilih untuk menghasilkan, memasarkan dan menjenamakan produk anda sendiri dengan kos sendiri yang sangat tinggi atau mula jatuh cinta dengan apa yang sedang saya lakukan sekarang ni.

Cuma memasarkan atau berkongsi tentang produk yang sedia ada yang terbukti diyakini kualitinya adalah lebih mudah berbanding menjadi pengeluar kepada produk tertentu bukan?

Selamat memilih!
 
 
Sertai kami sekarang dengan isikan borang di bawah:


atau whatsapp kami 019-3405054


No comments:

Post a Comment