Wednesday, September 14, 2016

Bonus Bulanan Shaklee Menjadi Gaji Bulanan Tetap Saya Sekeluarga

bisnes Shaklee dari rumah
Alhamdulillah, tepat setiap 14hb setiap bulan, bonus Shaklee a.k.a gaji bulanan saya masuk secara terus melalui akaun Maybank. 

Bisnes sendiri ni banyak kena merencana kewangan..
Banyak atau sedikit itu bergantung kepada usaha kita banyak mana. Bisnes sendiri ini tidak sama dengan kerja office. Kerja office sharp amaun sekian-sekian mesti sudah anda ketahui setiap hujung bln kan? Bisnes sendiri ini berbeza.

Alhamdulillah, sedikit atau banyak setiap bulan, bonus inilah yang saya gunakan sebagai tambahan untuk membantu suami selama 3 tahun saya berbisnes Shaklee. 


Namun, setiap kali bonus masuk, bahagian ini tidak pernah saya lupakan :
  •  Zakat dan sedekah 
  •  Ansuran bulanan kereta 
  •  Bil-bil bulanan 
  •  Belanja dapur 
  •  Hutang lain yang ada 
  •  Modal untuk produk Shaklee  
  •  Simpanan

Then, baru reward diri, suami dan anak sedikit selepas penat berhempas-pulas bekerja sepanjang sebulan sebelum.

Syukur alhamdulillah.. Biarpun hanya bekerja dari rumah, saya dapat membantu kewangan keluarga. Bukan semata menguruskan anak dan suami saja di rumah. Namun punya bisnes sendiri yang saya hanya jalankan melalui online sahaja!
 
Kawan-kawan yang ingin membuat side income, bekerja sepenuh masa atau surirumah sepenuh masa, namun mencari side income yang sesuai dilakukan di rumah, whatsapp saya sekarang. Saya bantu anda! 


Sekurang-kurangnya ia boleh menambah duit sedikit untuk anda membantu suami anda mahupun topup belanja bulanan.

Hubungi saya sekarang,

019-3405054 | Pn. Nor Hafizah

COD area : Klang, Shah Alam, Meru, Tesco/Giant Setia Alam, Kapar, Bukit Tinggi, Pandamaran, Teluk Panglima Garang, Pelabuhan Klang, Subang Jaya.

No comments:

Post a Comment