Tuesday, September 13, 2016

Tiada lagi Trauma Sembelit ketika Hamil dan Berpantang!

cara atasi masalah sembelit ketika hamil dan berpantang
Sembelit ketika hamil dan berpantang merupakan antara mimpi ngeri bagi ibu-ibu. Mungkin bagi sebahagian ibu tidak mengalami masalah ini. 

Namun, ia menjadi antara salah satu peristiwa trauma ketika wanita mahu hamil dan berpantang. 

Masakan tidak, kadangkala ia memberi kesan kepada jahitan di bahagian anggota intim wanita serta memberikan tekanan setiap kali mahu membuang air besar.

Sembelit ketika hamil dan berpantang juga turut saya alami ketika melahirkan Hanan dahulu. 

Ya Allah.. Hanya Allah sahaja yang mengetahui bagaimana perasaan trauma itu hadir setiap kali terasa ingin membuang air besar. 

Kadangkala saya sanggup tahan sehingga seminggu lantas mengakibatkan ketidakselesaan yang amat sangat. 

Berjam-jam di dalam tandas, pelbagai cara membuang saya praktikkan. Malah, macam-macam ubat farmasi saya minta suami belikan termasuk ubat membuang yang dimasukkan melalui dubur. 

supplement untuk mengatasi masalah sembelit ketika hamil dan berpantang
OsteMatrix : Hanya RMRM64.66 sahaja sebotol

Kini.. Tiada lagi masalah sembelit!

Saya kini sedang hamil anak kedua kami setelah 6 tahun berehat. Subhanallah wal Hamdulillah.. Sejak amalkan OsteMatrix ini, tiada lagi masalah sembelit terjadi!
InsyaAllah saya yakin ia juga bakal mengatasi masalah sembelit yang saya pernah saya alami dahulu ketika berpantang. 

Nikmatnya ya Allah bila tiada lagi masalah sembelit..  
  • Najis lebih lembut 
  • Pembuangan lebih lancar dan secara semulajadi
  • Setiap hari akan membuang
  • Tiada cirit-birit sebagaimana makan julap dan jamu
  • Selamat untuk bayi dalam kandungan dan selepas kelahiran
Seronok sangat-sangat bila saya dapat rasai sendiri hasilnya dan berkongsi dengan anda semua. Ini bukan cerita rekaan tau. Saya sendiri merasai kesannya selepas konsisten mengambil OsteMatrix!

Ketahui manfaat lain OsteMatrix di sini..

Anda sedang mengalami masalah yang sama? Saya sudah temui cara untuk atasi masalah saya ini. Sekarang, giliran anda pula untuk atasi masalah sembelit anda. 

Usah tunggu lagi.. Grab sahaja dan rasai sendiri hasil dan kesannya sendiri. InsyaAllah saya yakin anda pasti puas hati sebagaimana saya. 

Inginkan kehamilan anda sihat cukup semua nutrisi yang diperlukan? Klik di sini untuk Set Kehamilan Shaklee.. 

Ingin terus membuat order?
Whatsapp saya sekarang.. 
019-3405054 | Pn. Nor Hafizah

COD area : Klang, Shah Alam, Meru, Tesco/Giant Setia Alam, Kapar, Bukit Tinggi, Pandamaran, Teluk Panglima Garang, Pelabuhan Klang, Subang Jaya.

No comments:

Post a Comment