Thursday, September 22, 2016

Omega Guard Bantu Atasi Masalah Asma Anak Comel Ini!

omega guard bantu atasi masalah asma anak
Ini anak sedara saya, Marsha Adrina yang kiut miut. Selalunya pantang amik gambar, ada saja aksi dia!

Marsha ni ada asma atau lelah. Memang lembik la bila asma datang menyerang.

Sebelum ni keluar masuk wad hospital tu biasa sangat dah. Sebulan kadang sampai 2x kena tahan wad.

Sedut gas beberapa kali sebulan di klinik seolah-olah dah jadi rutin biasa. Sekali sedut RM100 lebih perlu keluar belanja. Bayangkan kalau sebulan 2-3 kali? Berapa kos yang perlu dikeluarkan?
 
Satu hari, adik ipar saya pergi klinik untuk sedut gas anak beliau seperti biasa. Dan doktor sarankan untuk amalkan makan minyak ikan untuk membantu atasi masalah asma ini.

Dari dulu memang saya ada sarankan kepada adik saya untuk cuba ikhtiar dengan minyak ikan Omega Guard Shaklee. 

Tapi seperti biasa saya memang bukan jenis suka memaksa orang untuk membeli. Terpulang samada mahu beli ataupun tidak. Biar ia datang atas kehendak sendiri. Saya sekadar berkongsi info. 

Tapi dalam hati sentiasa berdoa moga satu hari adik saya cuba juga usaha dengan Omega Guard ni. Tak sampai hati lihat anak sedara sentiasa semput dan keluar masuk hospital. 

Omega Guard Bantu Atasi Masalah Asma Anak
Omega Guard Minyak Ikan Shaklee

Kelebihan Omega Guard (RM136) :

  • Tingkatkan sistem imun tubuh
  • Otak lebih cerdas dan pintar kerana mengandungi DHA dan EPA yang penting untuk otak
  • Baik untuk kesihatan mata
  • Mengawal berat badan anak anda
  • Mengatasi masalah asma
  • Mengatasi masalah keradangan seperti kulit sensitif
  • Baik untuk kesihatan jantung

Alkisahnya.. 2 bulan lepas adik ipar saya pun beli Omega Guard ni sebab katanya tak berani juga nak ambil brand lain yang melambak di pasaran luar sebab takut kandungan merkuri yang tinggi.

Dah pesan siap-siap pada adik saya.. 

"Jangan stop kalau baru makan sebulan tapi masih tak nampak lagi hasil. Ini bukan ubat ajaib. Ini adalah supplement yang kena konsisten ambil sampai satu hari akan nampak perubahannya sedikit demi sedikit. Bagi masa serasi dengan badan. Kalau tak, sia-sia je beli!"
Bagaimana hasilnya kini?

Alhmdulillah.. Sekarang Marsha dah sangat-sangat jarang kena serangan semput, kurang dah batuk, demam dan selesema berpanjangan. Dan buat setakat ini tiada lagi dah kena tahan wad macam dulu.  

Antara feedback lain dari adik ipar.. 

"Kalau pagi dia dah nampak macam nak semput, petang ok dah biasanya. Kalau dulu, bila pagi dah start semput, petang confirm kena bawa pergi sedut gas atau bawa pergi hospital.."

Marsha sangat la suka makan Omega Guard ni.. Gigit gitu je walaupun ada sedikit bau hanyir ikan. Makin bijak la otak dia sebab Omega Guard ni kaya dengan EPA dan DHA juga yang membantu perkembangan otak kanak-kanak. 

Anak anda juga mempunyai masalah yang sama? Usah bertangguh lagi. Tak rugi ikhtiar dengan Omega Guard minyak ikan ini. InsyaAllah membantu!

Berminat untuk buat belian?
Whatsapp saya,  
019-3405054 | Pn. Nor Hafizah 

COD area : Klang, Shah Alam, Meru, Tesco/Giant Setia Alam, Kapar, Bukit Tinggi, Pandamaran, Teluk Panglima Garang, Pelabuhan Klang, Subang Jaya.

No comments:

Post a Comment