Sunday, September 11, 2016

Set Kehamilan Shaklee Penuhi Nutrisi Lengkap Ibu Hamil

Set kehamilan Shaklee Penuhi Keperluan Nutrisi Ibu Hamil
Sepanjang 9 bulan kehamilan merupakan saat yang sangat penting bagi ibu-ibu. Tentunya saya dan anda semua mahukan proses kehamilan berjalan dengan baik bukan? 

Tentunya anda mahukan diri anda dan bayi dalam kandungan sihat, cukup nutrisi, tiada masalah bukan? 

Inilah dia vitamin yang menjadi kesukaan saya ketika hamil mahupun tidak.

Alhamdulillah, Allah izinkan saya untuk hamil lagi buat kali ke-2 selepas 6 tahun berehat. 

Apabila jarak kehamilan yang sangat jauh, proses kehamilan kadang-kala berlaku seolah-olah kita sedang melalui proses kehamilan buat kali pertama!

Sewaktu kehamilan pertama, saya masih lagi tidak mengenali produk-produk Shaklee. 

Alhamdulillah, hamil kali ke-2 ni saya ambil set kehamilan Shaklee. Almaklum la usia pun dah semakin meningkat. Risiko kepada pelbagai masalah lagi kan ketika hamil.


Supplement Shaklee untuk ibu hamil
Set Kehamilan Shaklee
Saya akan cadangkan anda untuk ambil set hamil ini.. Kenapa? Meh tengok antara sebahagian manfaatnya utk anda & bayi dalam kandungan.

Keistimewaan Set Kehamilan Shaklee

 

Energizing Soy Protein (ESP) - (RM159) :

  • Memberikan tenaga kepada ibu 
  • Mengatasi masalah pedih ulu hati 
  • Menguatkan rahim
  • Bagus bagi mereka yang mempunyai masalah GDM atau kencing manis ketika hamil kerana kandungan glisemik nya yang rendah

VitaLea Iron Formula - (RM94.08) :

  • Multivitamin dan multimineral yang lengkap 
  • Mengatasi masalah HB Low 
  • Membantu masalah anemia 
  • Mengurangkan risiko keguguran 
  • Memberikan tenaga

Sustained Released Vitamin C Plus - (RM98.05) :

  • Mengelakkan masalah gusi berdarah 
  • Memberikan tenaga 
  • Mencantikkan kulit
  • Membantu penyerapan iron (Vitalea) dengan lebih baik dalam bdn

B-Complex - (RM56.98) :

  • Mengandungi pelbagai jenis keperluan vitamin B 
  • Membantu atasi masalah alahan 
  • Sumber asid folik yang penting untuk ibu dan anak 
  • Mengatasi masalah keletihan 
  • Mengatasi masalah stress dan sukar tidur

OsteMatrix - (RM64.66) :

  • Sumber kalsium yang lengkap 
  • Membantu pembentukan tulang yg sihat untuk anak dalam kandungan 
  • Mengatasi masalah lenguh badan, cramp, kebas kaki, bengkak kaki, sakit belakang 
  • Mengatasi masalah sembelit 
  • Mengatasi masalah sakit gigi & gusi berdarah

 

Omega Guard - (RM144.16) : 

  • Mengawal berat badan naik secara mendadak ketika hamil
  • Baik untuk otak anak dalam kandungan
  • Mengatasi masalah cepat lupa ketika hamil
  • Membantu mengatasi masalah darah tinggi
  • Sumber Omega-3 yang baik dan melalui proses penyulingan secara 3 peringkat
 
Haaaa tu diaaaa.. Byk kan manfaat set kehamilan Shaklee ni.. Ini hanya sebahagian saja tau!

Tak perlu fikir panjang lagi. Saya sendiri sudah merasai kesan dan hasilnya sendiri. Alhamdulillah, sangat berbeza kehamilan pada kali ini berbanding kehamilan pertama dahulu.


Tak mahu ambil full set premium ini? Perlukan bantuan dan cadangan saya mengikut kesesuaian bajet anda? Boleh saja...

Whatsapp saya sekarang!
019-3405054 | Pn. Nor Hafizah


COD area : Klang, Shah Alam, Meru, Tesco/Giant Setia Alam, Kapar, Bukit Tinggi, Pandamaran, Teluk Panglima Garang, Pelabuhan Klang, Subang Jaya.

Saya jual..
Saya alami kelainannya..
Saya rasai kesannya!

No comments:

Post a Comment