Thursday, April 5, 2018

Pengedar Shaklee Sungai Udang Klang

Pengedar Shaklee Sungai Udang Klang.

Adakah anda berada di kawasan Sungai Udang Klang? Anda sedang mencari pengedar atau agen Shaklee area Sungai Udang Klang? 

Saya boleh bantu anda!

Saya merupakan pengedar Shaklee area Klang, Shah Alam, Pelabuhan Klang dan kawasan berdekatan dengannya. 

Kediaman saya terletak di Jalan Haji Musran, Rantau Panjang Klang. 

Oleh yang demikian, bagi anda yang berada di Sungai Udang Klang dan ingin mendapatkan mana-mana produk Shaklee secara terus, anda boleh hubungi saya di talian seperti berikut :

019-3405054
Puan Hafizah

Anda juga boleh menghubungi suami saya di talian berikut :

013-3727508
Encik Hasbullah

Kami suami isteri merupakan pengedar Shaklee aktif sejak tahun 2013. Berpengalaman dalam memberikan khidmat terbaik kepada pelanggan. 

So, jangan lupa hubungi kami segera sekarang!

No comments:

Post a Comment