Friday, April 27, 2018

"Jangkitan HFMD Anak saya Semakin Pulih selepas Menggunakan Krim Herbal Blend!"-Testimoni Pengguna

Bulan lepas, saya dihubungi dengan seorang ibu yang sedang mencari krim Herbal Blend untuk merawat jangkitan HFMD anak beliau. 

Beliau diperkenalkan dengan krim Herbal Blend melalui teman beliau yang menyatakan bahawa krim Herbal Blend ini sangat membantu mengatasi masalah jangkitan HFMD. 

Alhamdulillah, beliau membuat pilihan yang tepat! Krim herbal blend ini sememangnya sangat membantu bagi anak-anak yang disahkan dijangkiti HFMD.
 

Apakah itu jangkitan HFMD?


HFMD iaitu singkatan kepada Hand Foot and Mouth Desease atau penyakit kaki tangan dan mulut terjadi akibat daripada serangan virus yang dikenali sebagai enterovirus meliputi Coxsackie Virus A16 (Cox A16) dan Enterovirus A71 (EV 71). 

Adakah ianya tidak boleh dirawat?


Ia boleh dirawat samada melalui pantauan penuh pihak hospital mahupun melakukan rawatan dan penjagaan sendiri di rumah. 

Jangkitan HFMD ini akan pulih, namun sekiranya rawatan dan aspek kebersihan masih tidak dijaga dengan baik, jangkitan HFMD ini mampu mengundang risiko penyakit yang lebih serius seperti keradangan pada otak dan jantung!

Saya juga mempunyai pengalaman anak yang diserang virus HFMD pada pertengahan bulan Mac 2018 yang lalu.

Alhamdulillah beberapa tips dari rakan-rakan dan cara rawatan saya praktikkan sepanjang anak diserang jangkitan HFMD. 

Untuk info lanjut tentang cara rawatan jangkitan HFMD yang saya praktikkan, boleh klik link yang bertajuk, "Cara Rawatan Jangkitan HFMD dengan Cepat dan Berkesan" di sini.

Berbalik kepada kisah pelanggan saya tadi, ibu yang sedang gusar apabila anaknya disahkan dijangkiti HFMD.

Alhamdulillah, beliau ikhtiar dengan krim Herbal Blend ini dan hasilnya turut membuatkan beliau gembira. 

Jom kita lihat apakah respon beliau selepas menggunakan krim Herbal Blend untuk mengatasi masalah jangkitan HFMD anak beliau.

jangkitan hfmd virus kaki tangan mulut

jangkitan hfmd virus kaki tangan mulut

jangkitan hfmd virus kaki tangan mulut

jangkitan hfmd virus kaki tangan mulut
(Maaf yer foto anak ini saya tutup atas permintaan ibu ini)

Lega bukan? Itulah yang dirasai ibu ini apabila melihat anaknya kembali sihat seperti sediakala. 

Adakah anda sedang mengalami situasi yang sama seperti beliau? Gusar dengan anak-anak yang sedang diserang jangkitan HFMD? 

Apa kata anda cuba dan ikhtiar dengan krim Herbal Blend ini. InsyaAllah ianya sangat membantu bagi saya, ibu ini dan ramai lagi ibu-ibu diluar sana.

Ingin tahu kegunaan dan manfaat lain krim Herbal Blend Multipurpose ini? Klik di sini..

Bagaimanakah cara untuk membuat order?


Bagi anda yang ingin membuat order, anda boleh terus menghubungi saya di talian seperti berikut :

019-3405054
Pn. Hafizah
Pengedar Shaklee Klang

 

2 comments:

  1. Memang best sangat krim herbal blend ni. Benda yang wajib ada dalam hand bag saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la.. ke mana-mana wajib bawak krim Herbal Blend ni..:)

      Delete