Sunday, January 5, 2014

KEISTIMEWAAN BERSAMA SHAKLEE

Alhamdulillah, semalam sempat hadir ke Master Celebration (MasCel) Master Arni dan suaminya, Master Yazid. Keletihan smlm, so hari ni baru la sempat nak kongsikan bersama anda di blog ni..hehe.

Meh, saya nak kongsikan bersama anda suasana sepanjang MasCel smlm. Memang best! 










Meh, kita tengok video sikit..^_^


Cukup lah sekadar gambar-gambar ini sahaja sebagai perkongsian yer..hehe. Inilah moment terindah buat ahli Shaklee.. Sayu je hati bile part perkongsian bagaimana susah senang berada dalam Shaklee sehingga bergelar Master.. Inilah antara keistimewaan bila berada dalam Shaklee. Shaklee meraikan semua ahlinya dengan event besar sebegini.. Pilihlah mana-mana hotel pilihan anda, Shaklee akan arrange kan semuanya! Ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee!!! Event terbuka..Siapa saje layak utk merasai pengalaman sebegini. Yang penting, rajin USAHA, buang segala ALASAN, berani untuk keluar dari comfort zone dan yang pastinya kebergantungan hanya pada ALLAH! Saya sekeluarga juga punya impian sebegini. InsyaAllah anda juga layak!

Macam mana nak buat? Langkah pertama, haruslah join Shaklee dulu bukan? Join dengan keahlian hanya RM75 seumur hidup.. Anda akan dibimbing, sharing melalui group support yang mantap.. Tak tahu ber bisnes? InsyaAllah anda akan dibimbing dari A-Z.. Yg penting, kemahuan! 

Sertai kami dalam group hebat Jutawan yang merupakan group penyumbang terbesar kepada Shaklee!!! Ingin mengetahui lebih lanjut? Perlukan maklumat dan info yang lebih mendalam? Hubungi kami, insyaAllah kami akan kongsikan kepada anda sepenuhnya..

Hubungi kami untuk:
*Membuat tempahan sebarang produk Shaklee
*Join ahli Shaklee dan mulakan bisnes dan jana income hanya dari rumah



Never Lose Hope..

No comments:

Post a Comment