Thursday, April 16, 2015

Set Pembersih Wajah Enfuselle bagi Kulit Sensitif dan Berminyak

Rimasnya bila kulit wajah berminyak dan sensitif. Habis semua jerawat-jerawat mula naik. Salah guna produk je habis naik merah-merah dan makin teruk kulit wajah. Ini masalah biasa yang dihadapi oleh mereka yang mempunyai masalah kulit berminyak dan sensitif.

Perlu berhati-hati dengan pemilihan produk. Silap memilih produk pembersih muka, maka anda sengaja mengundang kepada masalah wajah yang semakin teruk.

Apakah yang selalu anda pentingkan apabila memilih pembersih muka bagi wajah anda yang berminyak dan sensitif?

Jangan memilih produk sembarangan yang mungkin anda tidak ketahui kandungan di dalamnya.

Pilih produk natural tanpa bahan kimia

Kebiasaannya produk yang berada di pasaran menggunakan bahan tertentu yang mengandungi kimia tinggi. Malah, kita semua maklum, alkohol juga menjadi salah satu kandungan yang didapati dalam kebanyakan produk di pasaran.

Tahukah anda bahawa produk sebegini boleh merosakkan kulit wajah anda secara sedikit demi sedikit?

Bagi anda yang memiliki kulit berminyak dan sensitif, sebaiknya anda menggunakan produk dari bahan natural atau alami. Pastikan produk yang anda gunakan tidak mengandungi bahan kimia yang mungkin boleh menambahkan lagi masalah kulit wajah anda.

Apa yang saya boleh bantu anda?

Bagi anda yang memiliki masalah kulit berminyak dan sensitif, saya sarankan anda untuk menggunakan set pembersih wajah Enfuselle ini.








Apa kata pengguna lain tentang set pembersih wajah Enfuselle ini?

Mari kita lihat respon balas yang diberikan mereka selepas menggunakan set pembersih wajah Enfuselle ini..





Pilihan di tangan anda!

Adakah masih mahu meneruskan try dan error produk-produk luar yang mengandungi bahan kimia dan menambahkan kulit sensitif dan berminyak anda?

Atau mahu bertukar kepada produk yang lebih selamat dan 100% diyakini tanpa bahan kimia ini? Pilihan di tangan anda. Mereka sudah bertukar. Anda bagaimana?


Hubungi kami segera untuk maklumat lanjut 
dan dapatkan konsultansi berkaitan masalah anda secara PERCUMA!

PM atau Whatsapp 019-3405054

2 comments:

  1. Pemilihan skincare yang sesuai dengan kulit wajah sangat penting bagi memastikan wajah sentiasa bersih, cantik dan bebas jerawat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya btl tu.. Salah pilih produk, muka yg merana..huhu

      Delete