Tuesday, May 13, 2014

Terpaksa Mengajar Semula Gara-Gara Shaklee!

Hmmm..Seingat saya, last mengajar tahun 2010 ketika menjadi tutor di Universiti Malaya, Kuala Lumpur.

Hampir 4 tahun meninggalkan situasi mengajar begitu walaupun dulu punya cita-cita untuk menjadi seorang pensyarah. Tapi, bila dah berumah tangga dan punya anak, tumpuan kini berbeza.
Biarpun saat itu telah berlalu hampir 4 tahun yang lalu, namun tak pernah menyangka bila join Shaklee saat itu kembali semula. Punya tanggungjawab pada group support sendiri untuk bimbing anak-anak biz. Perlu buat kelas bimbingan pada anak biz. Tapi berbezanya Shaklee, kami hanya mengajar melalui online sahaja! Segalanya di hujung jari.. Melalui Wassap, Group Facebook, Telegram, menggunakan audio, video, webinar meeting dan sebagainya. Pendek kata, semuanya online!

Tapi, yang lagi best baru-baru ini terpaksa mengajar group besar Telegram WAHMilionnare atas arahan mam besar Master Wan Fatihanum aka my nanny!

Dah lah kene jadi speaker tarikh paling awal (5 Mei 2014). Mengajar bukan kepada ruang lingkup anak biz sendiri sahaja, tetapi anak biz sideline-sideline yang lain! 




Adeh, kecut perut, semput, tercungkap, tak bernafas semua ada. Actually, bukan tak biasa sesi pembentangan waktu zaman kampus dulu. Part bentang la paling suka dan seronok sekali. Biar la tak cukup bahan pun kadang, yang penting, muka maintain cover cuak dalam hati..hahahaha. Pandai-pandai ler kan? ^_^

Berbalik kepada cerita mengajar tadi.. Alhamdulillah dapat sampaikan kelas menggunakan bantuan audio dengan jayanya. Waah, bravo! Siap dapat pujian lagi dari Master Hanum..ahaks jangan marah..^_^

Oh memang best sebab saya tak perlu buat meeting-meeting bagai untuk kelas ni. Yang mendengar dan mengikuti kelas pun sambil lepak-lepak dengan anak suami je kat rumah..Ulang sekali lagi..No meeting-meeting di luar yer.. Seronok kan? ^_^

Alhamdulillah, moga bermanfaat buat mereka mengenai tajuk "KENALI SHAKLEE" tersebut. Apa dia yang dimaksudkan dengan "KENALI SHAKLEE?". InsyaAllah entri selepas ni saya akan share bersama anda pula yer.. Tungguuuuu...



Apa pun, saya sangat happy dengan apa yang saya lalui sekarang. Memberikan kepuasan pada diri. Bukan saja manfaat pada diri sendiri, tapi insyaAllah memberi manfaat kepada yang menerima ilmu juga. I love this moment!!!

Anda ingin sertai group hebat kami? Jangan teragak-agak untuk sertai group kami yang semakin kukuh. Dengan bimbingan, sokongan insyaAllah anda tidak akan dibiarkan sendirian. Segalanya di tangan anda. Jom sertai kami, segalanya dengan hanya RM75 sahaja seumur hidup!



Hubungi kami untuk:
*Membuat tempahan sebarang produk Shaklee
*Join ahli Shaklee dan mulakan bisnes dan jana income hanya dari rumah



                       Never Lose Hope...

No comments:

Post a Comment