Friday, October 20, 2017

OsteMatrix Bantu Atasi Masalah Sakit Kaki Kesan Kemalangan 15 Tahun Lalu

ostematrix untuk sakit kaki dan tulang
Beberapa minit je lagi sebelum berakhirnya promo OsteMatrix hari ini bersempena sambutan Hari Osteophorosis sedunia.

Saya ingin berkongsi bersama anda semua pengalaman saya selepas mengambil OsteMatrix untuk masalah sakit kaki.

Anda pernah terlibat dengan kemalangan? 

Saya pernah terlibat dengan satu kemalangan langgar lari kira-kira 15 tahun yang lalu di persimpangan lampu isyarat. 

Nak tahu apa kesan selepas kemalangan tersebut yang saya sendiri tak ambil kisah pun 15 tahun dulu?

Saya pernah terlibat dengan satu kemalangan jalanraya di persimpangan lampu isyarat sewaktu hendak menyeberangi jalan.

Secara tidak disangka, terdapat sebuah kereta telah melanggar lampu isyarat lalu melanggar saya tepat di bahagian peha kanan. 

Akibat daripada langgaran itu, saya melambung di atas jalan raya sehingga darah mengalir keluar dari hidung.

Lalu saya di tahan di wad selama 2 hari. 

Waktu itu saya tidak pernah kisah apakah kesan yang bakal saya hadapi untuk jangka masa panjang. Almaklum la ketika itu masih lagi 'budak-budak'.

Ubat yang dibekalkan oleh pihak hospital pun saya tidak makan dengan teratur. Pendek kata, banyak saya skip ubat hospital. 

Lagi teruk, saya tiada mengambil apa-apa ubat tambahan atau supplement lain untuk menyembuhkan luka dalaman.

Kesannya bukan ketika itu, tetapi setelah beberapa tahun saya mulai merasai kesan akibat daripada kemalangan tersebut.

Saya mudah rasa sakit kaki di bahagian kaki kanan dari pinggang ke bawah apabila terlalu banyak berjalan. 

Kaki rasa lenguh dan tidak selesa. Lebih-lebih lagi sewaktu mengandungkan anak sulung. Sepanjang tempoh kehamilan itu saya sangat mudah sakit kaki. 

Seksa! Sangat seksa! 

Namun, bermula pada tahun 2013, saya mula menjadi ahli Shaklee lalu mula membuat belian antaranya produk OsteMatrix.

Waktu permulaan mengambil OsteMatrix ini, saya hanya tahu ia adalah pil kalsium. Saya sekadar beli untuk cuba makan produk Shaklee. Bukan niat untuk atasi masalah sakit kaki saya itu. Tak pernah terfikir. 

Alhamdulillah, selepas beberapa tahun, tanpa saya sedari masalah sakit kaki saya berkurang. 

Malah, ketika hamil anak kedua, saya langsung tiada masalah sakit kaki, kebas kaki dan bengkak kaki seperti kehamilan pertama. 

Alhamdulillah syukur sangat-sangat!

Hakikatnya, OsteMatrix ini bukan hanya sekadar kalsium. Malahan, ia juga turut membantu mengatasi masalah migrain kronik suami saya selepas bertahun-tahun menahan sakitnya. 

Anda mempunyai masalah yang sama seperti saya? Sudah lama menanggung sakit dan tidak selesa kesan daripada kemalangan? 

Usah biarkan lagi kerana kesiannya bakal lebih teruk anda akan alami ketika usia tua. 

Tak rugi pun anda amalkan OsteMatrix ini. Ia adalah untuk kesihatan tulang, keselesaan tubuh badan anda sendiri. 


Bagaimana cara untuk membuat order? 


Anda boleh membuat belian sendiri menggunakan kad kredit atau kad debit anda sendiri melalui link berikut. Sila hubungi saya selepas belian untuk mendapatkan cara makan yang betul produk yang anda ambil.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=823643e2144f9166803244882ba1b655

Atau, anda boleh hubungi saya terus di Italian berikut :
019-3405054
Puan Hafizah
Klang, Selangor



No comments:

Post a Comment