Wednesday, October 25, 2017

Why I Love Shaklee Bussiness?

Why I love shaklee bussiness
Why I love Shaklee? Of course sebab kualiti product dia!

Tapi, petang ini bukan nak cerita mengenai produk Shaklee walaupun tetap ada kaitan dengan Shaklee. 

Hari ini saya ingin berkongsi dengan anda semua apa kelebihan bisnes Shaklee yang tiada pada bisnes lain yang saya pernah buat sebelum ini. 

Teman-teman.. Ya, teman-teman bisnes saya! Kenapa dengan mereka?
 
Saya mula melibatkan diri dengan bisnes Shaklee sejak 4 tahun lalu iaitu pada 4 Ogos 2013.

Sebelum saya sertai Shaklee, saya tak pernah tahu pun macam mana sebenarnya di sebalik bisnes ini. Yang saya tahu, ia adalah bisnes berkaitan produk kesihatan. Selain daripada itu, saya tak pernah tahu pun.

Selepas sahaja saya decide untuk berbisnes Shaklee secara aktif, upline saya bantu saya ajar macam-macam mengenai bisnes Shaklee. 

Bermula dari perkara basic sehingga la pada bab yang saya sendiri sudah mahir kini termasuk membangunkan blog serta empayer bisnes sendiri.

Berbalik kepada penceritaan intro saya tadi..

Selepas saya join group-group bisnes yang upline saya add masuk, saya belajar satu perkara baru. Relationship and Friendship!

Ya friendship.. Teman-teman maya yang saya sendiri tak kenal kini menjadi rakan yang sangat akrab. Siapa sangka bukan?

Mereka-mereka lah yang kenalkan dengan erti kesungguhan, semangat, kerjasama, jangan putus asa, kasih sayang.

Seronok! Sangat seronok. Sehinggakan kami for the first time jumpa pun dah akrab sangat. Macam dah kenal lama walhal tak pernah pun bersua-muka sebelum ni.
 
Sebab apa? Sebab kami ada support group yang aktif! Dari situ lah kami kenal dan mula akrab. Gelak ketawa, menangis semua ada.

Sorang down, yang lain bantu bagi semangat. Sorang tak faham atau tak tahu, yang lain bantu bagi tunjuk ajar. Seronok kan ada team ni?

Alhamdulillah hikmah disebalik MLM yang saya sendiri tak pernah jangka dahulu. 100% persepsi negatif tentang MLM sebelum ini terus terbang jauh entah ke mana.

Bagi anda yang sedang mencari-cari bisnes sebegini, saya sarankan anda join team kami. 

InsyaAllah kita ada team yang happening, sangat membantu dan banyak ilmu yang bakal kita dapat. Tak rugi pun dengan modal permulaan hanya RM69!

Hubungi saya di talian berikut :
019-3405054
Puan Hafizah
Shaklee Klang | Shaklee Malaysia

No comments:

Post a Comment