Thursday, September 13, 2018

Pengalaman Kemalangan ketika Remaja Memberi Kesan Sakit Kaki ketika Hamil

Pada tahun 2002 iaitu ketika usia saya 17 tahun, lebih kurang 16 tahun yang lalu, saya pernah terlibat dengan satu kemalangan langgar lari. 

Masih lagi ingat, ketika menyeberang jalan kaki tiba-tiba sebuah kereta telah melanggar lari betul-betul tepat mengenai bahagian lutut dan peha kanan saya sehingga menyebabkan tubuh saya turut melambung terhempas jatuh di atas jalanraya.

Kesan dia memang saya tak rasa tahun-tahun awal selepas kemalangan.


Namun, saya mula rasai kerap rasa lenguh dan sakit di bahagian kaki kanan ketika mula berada di kampus. 

Lagi klimaks kesan sakitnya ketika saya mengandung anak sulung. Ketika itu saya masih belum mengenali supplement Shaklee.

Bangun tidur sakit, jalan jauh sakit, jalan terlalu banyak sakit, duduk lama pun sakit, tengah malam kaki kejang, kerap sangat kebas kaki. 

Itulah yang saya rasai sepanjang kehamilan anak sulung. Dari pinggang sampai ke betis saya tahan sakit. Hanya Allah sahaja yang mengetahui. 

Namun, ketika kehamilan anak kedua, syukur sangat-sangat sakit kaki ini tidak seteruk ketika saya hamil anak pertama. 

Jarang sangat-sangat saya alami masalah sakit kaki ketika itu. Apa yang saya amalkan? 

Ya, saya amalkan supplement Shaklee  pil kalsium OsteMatrix!

Sangat-sangat berbeza! Bangun pagi saya dah tak risau lagi kaki kebas dan kejang. Tidur mengiring ke kanan pun saya dah tak risau lagi sakit sebab dihimpit. 

Alhamdulillah syukur! 
Bagi anda yang mempunyai masalah seperti saya, cuba lah OsteMatrix sekarang. 

Ia bukan hanya baik untuk anda, malah baik untuk anak dalam kandungan anda juga. 

So, jangan lambat-lambat untuk bertindak sekarang. Anda boleh menghubungi saya di talian berikut untuk tempahan dan pertanyaan lanjut.

019-3405054
Puan Nor Hafizah

No comments:

Post a Comment