Tuesday, September 4, 2018

Side Income Bertukar Menjadi Pendapatan Tetap Keluarga

Niat nak buat side income, tapi kini jadi pendapatan tetap kami sekeluarga! 

Ya, pada asalnya saya cuma mahu jadikan bisnes Shaklee sebagai bisnes side income dengan segala macam bisnes lain juga yang sedang saya buat sejak tahun 2011.

Namun, lain pula penyusunan dan perancangan daripada Allah swt. Bisnes sekadar side income dahulunya kini menjadi bisnes yang menjana pendapatan tetap kami sekeluarga setiap bulan. 


Pada bulan pertama saya join bisnes Shaklee ini, bonus saya hanya sebanyak RM20 lebih sahaja. Alhamdulillah tetap syukur juga lagipun masih baru, masih buntu cara dan perjalanannya kan.

Alhamdulillah, daripada RM20 naik kepada RM200 bulan seterusnya. 

Dan yang paling menggembirakan, bulan ketiga saya sudah mampu mencapai bonus sebanyak RM2300!

Fuhhh macam tak sangka kan? Surirumah pun mampu jana income macam orang bekerja di luar. 

Semenjak dari itu, saya bertambah yakin dan sedikit demi sedikit hanya menjadikan bisnes Shaklee sahaja sebagai punca pendapatan saya yang utama dalam misi membantu suami. 

Alhamdulillah, sudah 5 tahun saya menjalankan bisnes Shaklee dengan income 4 angka setiap bulan. Malah, kini mengumpul kekuatan untuk misi income 5 angka pula. 

Adakah peluang untuk anda juga?


Ya, semestinya peluang tetap terbuka luas buat anda semua di luar sana juga. Pilihan di tangan anda juga samada mahu menjalankan bisnes ini secara sampingan atau tetap.

Bagaimanakah cara untuk memulakan bisnes Shaklee ini? 


Permulaan modal hanya RM75 sahaja tanpa perlu membeli apa-apa stok beku. Anda boleh menghubungi saya di talian berikut dan saya akan bimbing anda sehingga mampu menjana income 4 angka juga.

019-3405054
Puan Nor Hafizah
Shaklee Bisnes Leader

No comments:

Post a Comment