Saturday, September 1, 2018

Promo OsteMatrix : Kalsium Lengkap Istimewa untuk Ibu Hamil

sumber kalsium untuk ibu hamil
Alhamdulillah, hari ini kita telah memasuki bulan baru iaitu bulan September 2018. Sekejap je masa berlalu kan? Sedar tak sedar sudah menghampiri ke hujung tahun 2018 juga.

Okey berbalik kepada tajuk asal, seperti bulan lalu, Shaklee juga menyediakan promo bulanan istimewa iaitu Vivix Shaklee. Begitu juga seperti bulan ini. Promo diteruskan seperti biasa tetapi dengan pilihan produk yang lain pula. 

Apakah produk itu? Ia itulah dia pil kalsium Shaklee iaitu OsteMatrix nama ia dikenali.


Sumber kalsium daripada makanan terdiri daripada pelbagai sumber seperti brokoli, kekacang, badam, keju, telur dan sebagainya. 

Boleh rujuk rajah berikut untuk info sumber kalsium melalui makanan harian :

bekalan kalsium untuk ibu hamil

Sebenarnya, kebanyakan daripada masyarakat kita beranggapan bahawa sumber kalsium hanya daripada pengambilan susu. 

Sedangkan, banyak lagi sumber kalsium yang lain seperti gambarajah di atas.

Begitu juga dengan OsteMatrix Shaklee. Ia juga merupakan salah satu sumber yang boleh memenuhi keperluan kalsium kepada tubuh kita. 

Apatah lagi bagi ibu-ibu hamil yang tidak boleh lari daripada masalah sakit belakang, sakit pinggang, kaki cramp, kaki kebas, lenguh-lenguh badan dan masalah sakit gigi. 

Di atas ini merupakan masalah biasa yang sering berlaku kepada ibu hamil. Ia adalah tanda-tanda bahawa tubuh anda kekurangan sumber kalsium. 

Kadangkala, sesetengah pil kalsium di luar akan menyebabkan anda bertambah sembelit. Sembelit bagi ibu hamil merupakan satu perkara yang meresahkan. 

Namun, tidak bagi OsteMatrix Shaklee. Ia membantu ibu hamil mengatasi masalah sembelit yang dihadapi sekaligus memberikan kesihatan kepada tubuh badan elak dari kelesuan dan keletihan berlebihan ketika hamil.

Sangat bersesuaian dengan promo Shaklee sepanjang September ini, saya sangat sarankan untuk anda mengambil OsteMatrix Shaklee ini sebagai bekalan kalsium untuk anda dan bayi khususnya dalam pembinaan otot, tulang dan gigi anak yang sihat. 

Beli 3 botol extra less 5% seperti gambarajah di bawah :

bekalan sumber kalsium untuk ibu hamil

Bagaimanakah cara untuk membuat order?


Mudah saja, anda boleh menghubungi kami di talian seperti berikut :

019-3405054
Puan Nor Hafizah
Pengedar Shaklee Aktif

No comments:

Post a Comment