Tuesday, September 18, 2018

Tukar Mindset Pembeli kepada Penjual untuk Jana Income Keluarga

Kita semua di muka bumi ini adalah seorang pembeli. Maksudnya, kita semua berurusan dengan penjual untuk membeli sekarang keperluan kehidupan. 

Namun, tidak semua manusia mengambil peluang untuk menjadi penjual. Apatah lagi dalam dunia zaman moden IT ini, peluang untuk jana income menjadi lebih luas berbanding dahulu. 


Saya dahulu seperti anda. Tidak melihat peluang zaman IT untuk jana extra income. 

Namun, segalanya berubah selepas saya melahirkan anak sulung Nur Hanan dengan harapan agar saya dapat jana income tambahan disamping membesarkan anak sendiri dari rumah. 

Kebetulan, ketika itu pada tahun 2011, Facebook baru sahaja wujud dan medium Facebook untuk berbisnes sangat mudah dan sesuai. 

Alhamdulillah, sehingga kini saya masih lagi menggunakan medium Facebook di tambah dengan blog dan instagram untuk menjalankan bisnes Shaklee secara online. 

Bagi anda yang sedang berfikir dan mencari bisnes untuk jana income tambahan, saya sarankan anda tukar mindset sekadar menjadi pembeli kepada mindset seorang penjual.

Tak berani? Takde pengalaman? 

Kita semua bermula dengan tiada pengalaman, rasa takut, bimbang apakah ianya akan menampakkan hasil? Tetapi, semua itu boleh diatasi.

Bagi anda yang berminat untuk jana income dengan Shaklee, saya bersedia membimbing dan membantu anda! 

Bagaimana cara untuk menghubungi saya?

Anda boleh terus menghubungi saya di talian seperti berikut :

019-3405054
Puan Nor Hafizah
Shaklee Biz Leader

No comments:

Post a Comment