Wednesday, June 11, 2014

8 Manfaat Utama Pengambilan Vitamin E Untuk Lelaki dan Wanita

Keistimewaan Vitamin E Shaklee
Vitamin E untuk lelaki & wanita
Anda mengalami masalah kulit berminyak? 
Memiliki parut dan jeragat yang sukar hilang?
Garis-garis halus penuaan semakin ketara? 
Wajah tampak tua dari usia?

Tahukah anda, pengambilan Vitamin E yang cukup untuk tubuh badan juga sama penting sebagaimana anda mengetahui tentang kelebihan dan manfaat pengambilan Vitamin C. Namun, tidak ramai yang mengetahui bahawa pengambilan vitamin E bukan hanya untuk manfaat kecantikan kulit semata-mata terutama bagi wanita kebiasaannya sahaja, malah lebih lagi manfaat yang bakal dimiliki untuk lelaki juga.

Alhamdulillah dalam entri yang lalu kami telah kongsikan bersama anda tentang perbezaan Vitamin E Complex Shaklee, insyaAllah pada entri kali ini kami ingin kongsikan pula bersama anda antara Manfaat Utama pengambilan vitamin E untuk kesihatan lelaki dan wanita. 

Sila klik di sini untuk bacaan lanjut entri yang lalu: Perbezaan Vitamin E Complex Shaklee

Manfaat Utama Vitamin E Complex Shaklee:
1) Melindungi jantung - Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat, melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolestral baik HDL, mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri, menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dan lain-lain.  

2) Mempertingkatkan kemampuan reproduktif - Kajian pada tahun 1924 membuktikan bahawa vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif lelaki. Para lelaki yang mengambil 600IU-800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma. 

3) Anti-penuaan - 1 kapsul vitamin E sehari mampu melambatkan proses penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha. 

4) Anti-oksidan yan kuat - Bertindak melawan kanser, mengukuhkan sistem imun tubuh, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya turut mengatasi masalah katarak dan masalah penglihatan.

5) Kelestarian tenaga - Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga bagi lelaki dan wanita dengan membekalkan oksigen yang lebih.

6) Memperbaiki Arthritis - Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos dan sakit sendi.

7) Menghalang keguguran - Merawat musculus pectoralis otot dada, sindrom prahaid dan sindrom menopous. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin dan keguguran. 

8) Memperbaiki parut - Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada kulit untuk mengurangkan kesan parut. Boleh juga menjadikan kombinasi vitamin E dan vitamin C Shaklee sebagai masker. 

Dapatkan Vitamin E Complex Shaklee dengan harga yang lebih jimat dengan potongan sehingga 25% seandainya anda membuat pendaftaran sebagai ahli Shaklee seumur hidup. Harga retail sebotol RM149. 

Klik di sini untuk mengetahui: Cara Mudah Sertai Ahli Shaklee 

Keistimewaan Vitamin E Shaklee
Vitamin E Shaklee memiliki 120 biji kapsul.
Penggunaan sehingga 4 bulan
Anda musykil dengan masalah anda? Hubungi kami untuk maklumat lanjut. InsyaAllah penerangan jelas akan kami berikan kepada setiap pelanggan kami. 

Hubungi kami untuk:
*Membuat tempahan sebarang produk Shaklee
*Join ahli Shaklee dan mulakan bisnes dan jana income hanya dari rumah


COD FREE: Sekitar Klang-Shah Alam dan Bangsar
Pengeposan seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapura dan Indonesia.

Never Lose Hope...

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



No comments:

Post a Comment