Sunday, June 1, 2014

10 Manfaat Utama Zinc Complex Shaklee

Mungkin ramai yang tidak mengetahui tentang kepentingan pengambilan Zinc dalam diet tubuh berbanding vitamin C, B-Complex, protein dan sebagainya. Namun, harus anda akui bahawa pengambilan Zinc dalam diet harian juga sangat penting dan tidak boleh di ambil enteng.
Ketahui kepentingan pengambilan Zinc untuk tubuh badan dan kesan kekurangannya dalam perkongsian entri yang lalu..

Namun, dalam entri kali ini, kami ingin berkongsi dengan anda semua mengenai 10 Manfaat Utama Zinc Complex Shaklee:
1) Mengaktifkan 200 jenis enzim: zinc berkebolehan menggabung DNA, RNA dan protein seterusnya merangsang regenerasi sel. ia juga mengaktifkan lebih 200 jenis enzim  di dalaam tubub kita untuk memelihara metabolisma gigi dan pertumbuhan para remaja.

2) Membentuk kolagenmembantu pembentukan protein dan kolagen untuk pertumbuhan dan perkembangan kulit, kuku dan organ.

3) Memperbaiki Diabetes: Membantu pengeluaran insulin, mengekalkan fungsi insulin dan memperbaiki diabetes.

4) Bintik putih di kuku: Bintik putih dikuku adalah tanda defisiensi zinc, yang boleh menyebabkan depresi, lemah daya ingatan, mudah sakit, pemulihan luka yang lambat, pembengkakan prostat, anemia, lemah penglihatan atau hilang daya ingatan.

5) Mempertingkatkan sistem imun: Membantu pengeluaran kelenjar thymus iaitu mempertingkatkan sistem imun dengan pengeluaran T-Cells untuk menentang kanser dan menghalang infeksi penyakit.

6) Memperbaiki masalah prostat: melindungi kesihatan prostat, memperbaiki dan menyembuhkan benign prostatomegaly dan keadaan kerap kencing. kajian menunjukkan pengambilan harian zinc dapat mengurangkan prostatomegaly/ pembengkakan prostat dalam kadar 70%.

7) Kemampuan seks lelaki: Pengambilan zinc untuk jangka masa panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, impoten, meninggikan kiraan sperma. Zinc secukupnyapenting untuk keupayaan seks yang bertenaga.

8) Ovulasi wanita: Wanita memerlukan zinc untuk ovulasi, zinc juga membantu penguncupan uterus , mengembalikan daya ketahanannya.

9) Mempebaiki radang kulit: Kajian menunjukkan pengambilan zinc sebanyak 4-8 tablet akan memperbaiki radang kulit seperti akne dan jerawat.

10) Mengekalkan deria bauUntuk mengekalkan derai bau yang sihat dan sensitif.



Dapatkan Zinc Complex Shaklee sekarang dengan hanya RM33.75 sahaja. Penggunaan selama 4 bulan! Anda hanya perlu berbelanja RM8 sahaja sebulan untuk memiliki gaya hidup yang sihat..


Hubungi kami untuk:
*Membuat tempahan sebarang produk Shaklee
*Join ahli Shaklee dan mulakan bisnes dan jana income hanya dari rumah


COD FREE: Sekitar Klang-Shah Alam dan Bangsar
Pengeposan seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapura dan Indonesia.

Never Lose Hope...

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment