Thursday, June 26, 2014

Syukur.. Penantian 3 Tahun Berakhir dengan Berita Kehamilan!

Syukur Syukur Syukur.. Penantian 3 tahun kini berakhir dengan berita gembira! Zuriat yang dinanti, doa yang dipohon, kini Allah makbulkan jua! 

Pasangan mana yang tidak mahukan zuriat? Pasangan mana yang tidak mahukan merasai nikmat suasana hingar bingar dengan suara anak-anak di rumah? Wanita mana yang tidak mahu merasai denyut nadi si kecil, gerak lembut si kecil bersatu dalam diri anda selama 9 bulan dalam kandungan bukan? Mesti anda ingin merasai saat-saat itu bukan walaupun sekali? 
Ya..sudah tentu. Tetapi, tidak semua pasangan Allah berikan rezeki zaasss dengan mudah, cuma sekali dua cubaan. Tidak semua. Ramai juga di kalangan pasangan yang telah berkahwin Allah uji dengan penantian selama bertahun-tahun atau mungkin puluh tahun? 

Apa yang penting, perlukan kesabaran dan melihat usaha anda tanpa henti, insyaAllah satu hari mungkin Allah akan berikan juga ruang dan peluang rezeki untuk menjadi seorang yang bergelar "Ibu dan Ayah".

Syukur alhamdulillah, hari ini kami mendapat khabar gembira dari seorang pelanggan kami yang menggunakan set kesuburan Shaklee sejak 2 bulan lalu iaitu bermula pada awal April 2014. Alhamdulillah hari ini menerima berita gembira hamil setelah menanti zuriat selama 3 tahun selepas mendirikan rumah tangga.

Set subur Shaklee
TESTIMONI CUSTOMER KAMI

Syukur Syukur dan Syukur kami panjatkan juga serta rasa tumpang gembira dengan khabar ini. 


--------------------------------------------------------------------------
Mari kita lihat, set kesuburan manakah yang kebiasaannya kami cadangkan pada pelanggan? 

1) GLA Complex: Mengawal simptom PMS. Memperbaiki kitaran haid bagi wanita yang mengalami masalah haid tidak teratur. Ianya juga berfungsi untuk menghasilkan cairan yang mampu menyimpan sperma dengan lebih lama ketika waktu subur. Oleh yang demikian, potensi untuk hamil lebih tinggi.

Klik Keistimewaan GLA Complex di sini.

2) B-Complex: Mengandungi kesemua 8 vitamin penting untuk tubuh. Menggalakkan pertumbuhan yang sihat bagi tubuh. Membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru untuk tubuh. Mengurangkan keletihan dan kelesuan sekaligus memberikan tenaga buat anda yang ingin berusaha mendapatkan zuriat.

3) Alfalfa Complex: Melegakan keletihan. Mengatasi masalah berat badan yang mungkin menjadi salah satu faktor yang menghalang kepada kehamilan. Bertindak seperti kacip Fatimah bagi wanita. Meningkat nafsu seks wanita.   

4) Zinc Complex: Meningkatkan kualiti dan kuantiti sperma. Meningkatkan tenaga dan kelestarian lelaki, meningkatkan nafsu seks serta memberikan kesihatan seksual untuk jangka masa panjang. 

Klik 10 Manfaat Zinc untuk Lelaki di sini..

5) Vita E ComplexMeningkatkan kelestarian seksual dan tenaga bagi lelaki dan wanita dengan membekalkan oksigen yang lebih. Memberikan kecergasan kepada tenaga lelaki. 

Klik 8 Manfaat Utama Pengambilan Vita E bagi Lelaki dan Wanita di sini..



Hubungi kami untuk:
*Membuat tempahan sebarang produk Shaklee
*Join ahli Shaklee dan mulakan bisnes dan jana income hanya dari rumah



COD FREE: Sekitar Klang-Shah Alam dan Bangsar
Pengeposan seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapura dan Indonesia.

Never Lose Hope...

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment