Sunday, June 15, 2014

Performance Drink: Minuman Pilihan Atlet Sukan & Angkasawan

Kebiasaannya, kita akan mengambil minuman Isotonik mahupun 100 Plus dan sebagainya ketika bersukan, riadah dan melakukan aktiviti lasak bukan?

Tahukah anda, Shaklee juga memiliki produk sepertimana minuman Isotonik di pasaran luar sana. Yang pastinya, ianya sangat enak, segar dan bakal menambat hati anda dengan minuman tenaga Performance Drink ini. 

Apa bezanya Performance Drink ini? Haaa..nak tahu lebih lanjut? Siapa yang biasa mengambil minum Isotonik seperti 100 Plus dan yang lain-lain seangkatan dengannya, pasti suka dengan Performance Drink ini. Stay tuned okey..
Hari ni nak kongsi dengan anda semua mengenai minuman Isotonik keluaran Shaklee. Siapa kata Shaklee tidak punya minuman sebegitu? Jangan tak tahu.. Performance Drink keluaran Shaklee memiliki keistimewaan dari sudut perbezaannya yang tersendiri. Nak tahu bagaimana ianya berbeza?

Mari kita kenali kenapa Performance Shaklee berbeza..
1) Ianya dihasilkan pertama kalinya pada 1980-an oleh Saintis Shaklee dan Universiti Yale bagi membantu projek penerbangan Daedalus (human-powered flight programme)

2) Merupakan minuman sukan pertama bagi para atlet di Amerika Syarikat

3) Melalui perkasaan produk Performance, penerbangan Daedalus telah mencipta rekod sejarah sebagai penerbangan berkuasa manusia yang terjauh iaitu 72 batu dan rekod ini masih bertahan sehingga sekarang

4) Ia juga telah direka khusus untuk para angkasawan NASA, Amerika Syarikat.

5) Para atlet antarabangsa dan pengembara terkemuka dunia telah menjadi Performance sebagai pilihan mereka dalam mencipta rekod dunia.

6) Ujian klinikal membuktikan bahawa rumusan eksklusif OptiCarb yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6x ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh badan.

7) Performance mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera. 

Anda seorang yang aktif bersukan? Ataupun sering keletihan? Kurang cergas dan mencari pilihan minuman yang mampu memberikan anda tenaga yang pastinya selamat, berkesan dan semulajadi?

Ya, Performance Drink ada jawapannya.. Hubungi kami sekarang untuk sebarang tempahan, pertanyaan lanjut. 

Hubungi kami untuk:
*Membuat tempahan sebarang produk Shaklee
*Join ahli Shaklee dan mulakan bisnes dan jana income hanya dari rumah



COD FREE: Sekitar Klang-Shah Alam dan Bangsar
Pengeposan seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapura dan Indonesia.

Never Lose Hope...

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.








No comments:

Post a Comment