Wednesday, November 12, 2014

Dilema Wanita: Teruskan Usaha Miliki Zuriat dari Rahim Sendiri atau Ambil Saja Anak Angkat?

Wanita mana yang tidak mahukan zuriat bukan? Apatah lagi zuriat dari rahim sendiri untuk suami tercinta. Bertahun menanti. Pelbagai cara dah cuba. Dari perubatan tradisional sehingga moden semua dah usaha. Namun masih belum menampakkan hasilnya. Kadangkala membuatkan rasa putus asa biarpun tahu ia adalah ketentuan dan perancangan dari Allah swt. 

Sebut mengenai tiada lagi zuriat ini, saya yakin anda yang masih belum punya zuriat lagi tentunya sedikit sebanyak terganggu emosi, apatah lagi seringkali diajukan soalan yang sama tentang anak anak dan anak! Mengalir air mata...


Mungkin mudah bagi kami untuk bercakap tentang isu ini. Sedangkan hakikatnya ia cukup perit untuk anda telan segala pertanyaan dan tohmahan orang sekeliling apatah lagi keluarga mertua dan keluarga sendiri yang seringkali bertanyakan soalan yang sama acapkali. 

Hakikat disebalik apa yang berlaku ini anda harus bersangka baik dengan Allah swt. Apa yang harus anda lakukan sebagai hamba adalah dengan terus berusaha!

Jangan pernah putus asa dengan ketentuan hidup anda ini. Siapa tahu mungkin Allah sekadar ingin menguji sejauh mana kesungguhan dan usaha anda? 

Alhamdulillah, sepanjang mengenali produk Shaklee dan memperkenalkan set kesuburan Shaklee, ramai dari kalangan pelanggan kami yang telah berhasil mendapatkan zuriat. 

Ketika saat dan waktu entri ini ditulis, 3 pasangan suami isteri sedang menanti kelahiran anak mereka selepas menggunakan set kesuburan Shaklee, alhamdulillah. 

Siapa sangka bukan? Biarpun antaranya ada yang telah mendirikan rumahtangga selama 3 tahun tetapi masih belum dikurniakan zuriat, akhirnya setelah menggunakan produk Shaklee, dengan izin Allah hamil anak sulung selepas 3 tahun menanti!

Siapa yang tidak mahu bukan memberikan zuriat dari rahim sendiri untuk suami tercinta! 

Saya pernah didatangi oleh seorang pelanggan yang mahukan bersungguh-sungguh untuk saya mencadangkan set kesuburan yang sesuai. Allah..Kita manusia sekadar berusaha, insyaAllah Allah yang tentukan. 

Kami hanya boleh mencadangkan kepada anda untuk menggunakan set berikut:


atau juga anda boleh menambah Energizing Soy Protein dalam set ini..


Saya tahu, mungkin ada di antara anda yang agak was-was untuk mncuba produk baru akibat masih lagi belum menampakkan hasil dengan produk sebelum ini yang anda guna. 

Namun, apa lah salahnya andai anda mencuba produk Shaklee yang sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan semulajadi mesra alam? Siapa tahu mungkin ini rezeki anda sekaligus mengatasi dilema anda yang mahu memberikan zuriat dari rahim sendiri untuk suami anda? 


Lihat testimoni berikut:



Apa tunggu tunggu lagi? Mungkin langkah anda hari ini membuahkan hasil yang anda juga tidak sangka bukan? Belum cuba belum tahu. Siapa tahu mungkin ini rezeki dan jalan anda berbanding mengambil anak angkat.



============================
Anda sudah nekad untuk menggunakan produk kesuburan Shaklee pula?
Hubungi kami segera sekarang!
Kami akan bantu dan cadangkan mengikut bajet anda..

Puan Nor Hafizah 019-3405054
Encik Mohamad Hasbullah 013-3727508
Id 946651 
===========================











19 comments:

  1. Berusaha dan ikhtiar itu tidak salah di samping mengamalkan suplemen..

    makanan tambahan untuk ibu hamil

    ReplyDelete
  2. Selalulah bersangka baik dengan Allah. Dia Maha Mengetahui apa yang terbaik buat hambaNya. Kita kena tetuskan usaha in sya Allah jika diizinkan.

    BAWANG PUTIH DALAM BOTOL COMEL

    ReplyDelete
  3. Pasangan yg dh lama berkahwin dan inginkan zuriat, sy sarankan utk mencuba set kesuburan shaklee.

    ReplyDelete
  4. InshaAllah...cuba lah ikhtiar dgn set kesuburan shaklee nie.sape tahu rezeki anda kan.

    Tips jimat duit berbelanja di pasar raya

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. mereka dah mencuba shaklee.. Pelanggan Sy Tgh mencuba.. Stakat ni alhamdulillah, kitaran period kmbali mcm biasa.. Dan bila dah tau hari subur.. Insyaallah, Allah Akan permudahkan..
    APA ITU SIRAP AJAIB??

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..bersyukur dan tumpang gembira bila ada customer yg berjaya hamil dgn set kesuburan...kepada pasangan yg belum dikurniakan cahaya mata..harap putus asa..berikhtiar dan terus berdoa...insyaAllah...

    Cara Atasi Penyakit Tonsil

    ReplyDelete
  7. Setakat ini, saya mmg berkeyakinan dgn set subur Shaklee. Insyaallah, apapun semua dengan izin Allah jua

    ReplyDelete
  8. Usahalah walauapa cara sekalipun untuk dapatkn zuriat..anda boleh mencuba set kesuburan Shaklee..in Shaa Allah..ramai yg dh berjaya hamil..dgn izinNya

    ReplyDelete
  9. tidak salah mengambil anak angkat sebagai salah satu ikhtiar untuk mendapat anak tapi jangan disisihkan kasih sayang anak angkat itu apabila sudah dikurniakan anak sendiri kemudian hari.. selain dari ambil anak angkat, kita boleh juga ikhtiar dengan supliment, mungkin supliment dapat membantu anda untuk hamil dengan izin darinya.. insya allah..

    BAGAIMANA MAHU KURUS DAN DIET DENGAN JAYANYA

    ReplyDelete
  10. Ramai yg dh berjaya hamil dgn set shaklee..tapi mana yg blum, teruskan berdoa..Allah tahu bila masa yg sesuai rahim kita akan ada zuriat. ;)

    ReplyDelete
  11. Jangan berhenti berikhtiar, pemakanan dan nutrien sangat penting untuk memastikan tahap kesuburan seseorang. Tapi tak salah juga ambil anak angkat kerana pada setiap anak ada rezki tersendiri.

    ReplyDelete
  12. kita berikhtiar Allah yg mengizinkannya.. set kesuburan shaklee pilihan masa kini :)

    ReplyDelete
  13. set kesuburan shaklee banyak membantu pasangan mendapatkan cahaya mata.

    ReplyDelete
  14. Ramai yg dh berjaya hamil dgn set shaklee..tapi mana yg blum, teruskan berikhtiar+ Usaha+berdoa..semuanya dengan izin Allah.

    ReplyDelete
  15. tak salah ikhtiar dengan cara perubatan moden dan pengambilan supplement. in fact ramai doctor yang suggest amalkan pengambilan supplement untuk tingkatkan peluang hamil.

    Ketahui 10 Sebab Kenapa Patut Beri Anak Meal Shakes

    ReplyDelete
  16. Seorang wanita pasti nya akan stress bila sudah lama berkhawin tetapi masih belum dikurniakan zuriat.... jangan putus asa... teruskam usaha.. Allah amat syg hambanya yang bersabar..

    ReplyDelete
  17. Satu nak kongsi.. Bagi pasangan yang lama belum ada anak, selain suplemen cuba ambil aura orang yang ada baby kecil..ada juga yang ambil anak angkat tak lama lepas tu hamil.. Yang penting tak pernah putus asa.

    Akhirnya Tadika Al Falah untuk Najihah

    ReplyDelete
  18. Allah juga menyuruh kita mencuba. So tak salah mencuba untuk mendapatkan anak. Suami dan isteri tak perlu malu untuk mengambil set kesuburan. Bukannya anda tidak subur mungkin ada sebab-sebab lain seperti stress.. Layari Aju@VitaSyopz blog di ajusyopz.blogspot.com

    ReplyDelete