Saturday, November 1, 2014

Omega Guard Produk Promo Shaklee November 2014

Welcome November 2014! Alhamdulillah, masuk bulan baru hari ini. Kalau bulan lalu kita dah nikmati promo istimewa combo Promo iaitu Buy 6 Free 1 ESP dan Buy 3 Free 1 Mealshake, bulan ini produk seisi keluarga juga menjadi pilihan Shaklee. Nak tahu apakah produk pilihan Shaklee bulan November ini? Sudah tentunya Omega Guard Shaklee. Omega Guard Shaklee juga tidak kurang hebatnya dengan ESP dan Meal Shakes bulan lalu. Ingin tahu mengapa? Jangan lepaskan peluang anda ikuti sharing saya sepanjang bulan November ini.

Baru-baru ini saya menerima 1 pertanyaan daripada seorang pelanggan sebegini "Omega Guard tu apa yer? Omega tu macam mana? Untuk apa fungsinya?"

Baru tersedar, eh ramai lagi yang masih tak tahu tentang Omega Guard Shaklee yang bagus untuk kesihatan ni rupanya yer.. Ahakss perasan sangat orang tahu segalanya tentang Shaklee. Tentunya tidak bukan? 

Ini yang nak share serba sedikit mengenai Omega Guard Shaklee. 

Omega Guard Shaklee merupakan salah satu produk terbaik Shaklee atau mungkin anda lebih biasa mendengar tentang minyak ikan? Haaa itulah dia Omega Guard Shaklee aka minyak ikan sebenarnya. 

Dah dapat gambaran awal apa itu Omega Guard? 

Kebiasaannya, minyak ikan ni diberikan kepada kanak-kanak. Betul tak? Tapi, apa yang perlu anda fahami bahawa minyak ikan bukan hanya sesuai dan perlu diberikan kepada kanak-kanak sahaja, bahkan ia juga perlu diambil oleh orang dewasa. 

InsyaAllah saya akan detailkan tentang manfaat minyak ikan ini pada entri yang lain pula. Hari ini, cuma sekadar ingin berkongsi dengan anda semua tentang apa yang Shaklee tawarkan sempena bulan promo Omega Guard ini. 

Kalau bulan lalu Shaklee offer dengan produk Combo, tetapi lain pula dengan bulan November ini. Terdapat 2 pilihan promo khusus buat anda semua samada pengguna Shaklee tetap mahupun yang masih baru ingin mengenali tentang produk Shaklee.

Apa istimewanya promo bulan ini? Mari kita lihat..
  1. Beli 6 botol percuma 1 botol
  2. Beli 2 botol dengan potongan sebanyak 5%
Menarik bukan? Shaklee dah siap-siap berikan pilihan buat anda lagi. Nak yang mana 1? Tanya diri anda. Nak lagi best tentunya pilihan no. 1. Kenapa saya katakan sedemikian? Jom teruskan bacaan anda..

Sepanjang November ini sempena pembelian sebanyak 6 botol Omega Guard, anda akan peroleh extra benefit berikut:


PERCUMA sebotol Omega Guard bernilai RM136
PERCUMA Keahlian Shaklee bernilai RM75 (Sem), RM85 (S/S)
EXTRA cash back next month bernilai RM32


Wowww lagi menarik! Haaa apa tunggu lagi? Buat pilihan bijak anda sekarang.. Perlukan konsultansi dari kami untuk masalah yang sedang anda hadapi? Jangan segan, hubungi kami segera.. Khidmat nasihat dan konsultansi secara percuma untuk semua pelanggan kami..


--------------------------------------------------
Ingin membuat belian sebarang produk Shaklee dengan potongan 15-25%
Sertai kami sebagai ahli Shaklee yang sah berdaftar..
Anda layak menerima kesemua insentif dari Shaklee setiap bulan!


Ikuti langkah mudah..


Anda berada berdekatan kawasan kami?

Join group hebat kami sekarang..




4 comments:

  1. Replies
    1. memang syok la kan Dr. Fyda.. Mana tak nya, dari anak smpai ke mak ayah pun bagi Omega ni..Jimat sungguh la bulan ni boleh beli extra dari biasa..^_^

      Delete
  2. Boleh la mandi omega bulan ni. Omega juga mmg vitamin sekeluarga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kt rumah ni mesti ada Omega.. Tapi, sayangnya anak tak suka telan Omega..So, kene cari inisiatif lain gak nak bagi dia makan Omega yang bagus untuk otak kanak-kanak..

      Delete