Monday, July 23, 2018

Kelebihan Jadi Ahli Shaklee

keistimewaan register sebagai ahli shakle
Ramai yang masih tidak tahu apakah kelebihan menjadi ahli Shaklee. Ramai yang beranggapan bila register sebagai ahli Shaklee, mereka terikat untuk berbisnes.

Salah sebenarnya tanggapan ini. Tahu kah anda bahawa kelebihan menjadi ahli Shaklee tidak hanya terletak kepada mereka yang menjalankan bisnes sahaja. 

Namun, bagi anda yang mahu jadi ahli Shaklee, tetapi tidak mahu berbisnes, kelebihan dan keistimewaannya juga tiada terbanding. Nak tahu kenapa? 


Pelabagai kelebihan bila anda register sebagai ahli. Namun, anda usah khuatir dan salah faham. 

Terdapat 2 kategori ahli Shaklee :
  1. Register ahli kerana mahu konsisten makan sndiri, dalam masa yang sama mahu menjadikan Shaklee sebagai bisnes serta mahu jana income extra disamping rebut peluang lain dalam Shaklee.
  2. Register ahli kerana mahu konsisten makan supplement untuk diri dan keluarga serta mahu dapatkan penjimatan belian dengan harga ahli, tetapi tidak mahu berbisnes.

Anda pilih mahu kategori mana? 1 atau 2? Kenal pasti dahulu pilihan dan kategori anda. Inform kami siap-siap. 

Sebab apa perlu inform? 
Sebab mudah untuk kami bantu anda. 

Andai pilihan anda kategori 1, kami akan bantu anda start bisnes, kami masukkan anda ke dalam group-group support bisnes, kami ajar anda cara buat sale dari A-Z.

Tapi, andai pilihan anda kategori 2, kami tetap layan anda sebagai customer. Layan sebagai customer ni macam mana? 

Maksudnya begini.. Shaklee ada sistem pembelian online nya yang tersendiri. Pilihan di tangan anda. 

Sekiranya anda ingin membuat belian melalui sistem online Shaklee, kami akan ajar step by step cara nak order Shaklee melalui online sampai anda mahir. 

Tetapi, seandainya anda tidak mahu membuat pembelian melalui online sendiri, anda boleh mohon bantuan kami untuk kami order kan item yang anda mahu. 

Anda cuma buat pembayaran kepada kami, selepas itu kami akan uruskan order anda. Anda hanya tunggu barang sampai sahaja. 

Malah, kami tetap akan bantu anda, guide cara makan yang betul supplement yang anda beli. Ada masalah, anda tetap perlu rujuk kami. Kami akan bantu. 

Satu perkara yang anda perlu tahu.. Bagi kategori 2, kami tidak akan add anda ke dalam mana-mana group bisnes, kami tidak akan follow up anda tentang bisnes. Itu hak privasi anda andai anda tidak mahu berbisnes.

So, masih rasa sangsi ke nak sign up sebagai ahli? Kalau sudah terlerai kesangsian, jangan tangguh lagi untuk sign up sebagai ahli Shaklee skrg! 


Berapakah yuran keahlian Shaklee?


Tak mahal pun. Yuran keahlian Shaklee cuma RM75 sahaja termasuk pengeposan free starter kit produk.


Bagaimana anda boleh hubungi kami?


Anda boleh hubungi kami di talian seperti berikut :

019-3405054
Pn. Hafizah
Shaklee Bisnes Leader
Pengedar Shaklee Aktif

No comments:

Post a Comment