Saturday, July 7, 2018

Shaklee National Convention 2018

national convention shaklee 2018
Shaklee National Convention 2018. 

Buat julung kalinya, hari ini Shaklee menganjurkan National Convention yang kebiasaannya diadakan setiap pertengahan tahun. 


Alhamdulillah, hari ini berkesempatan juga untuk menghadirkan diri. 

Apa yang ada di sepanjang National Convention Shaklee 2018?

Seperti biasa, National Convention ini adalah hari penganugerahan untuk leader-leader yang perform dan berjaya mencapai sesuatu tahap yang telah ditetapkan oleh pihak syarikat. 

Bukan itu sahaja, masa ini lah juga sesi sharing diadakan untuk membangkitkan semangat masing-masing dalam mencapai impian dan target dalam kehidupan, bisnes dan sebagainya.

Sesi mengumpul semangat, sesi membangkitkan jiwa yang down, sesi bertemu orang-orang yang telah berjaya, sesi bertemu dengan upline dan rakan-rakan juga. Malah, ia sesi mengumpul hadiah juga..hahaha

Mari saya kongsikan dengan anda semua foto yang sempat dirakam sepanjang saya di sana petang tadi. Cume, sedikit ralat kali ini kerana hanya sempat mengikuti National Conference ini separuh jalan sahaja. Almaklum la kite menumpang kereta orang.


Master Lyna dan Master Zainul, my super upline

Amanat dari CEO Shaklee Corporation, Mr. Roger Barnett

Sesi sharing bersama mereka yang telah berjaya

Ini lah dia bisnes yang saya sangat sayangi. Inilah dia bisnes yang sentiasa kekal di hati saya sejak 2013 yang lalu. Dan inilah dia bisnes yang saya harap akan merubah impian dan harapan kami seisi keluarga. 

Doakan saya yer rakan-rakan sekalian! 

No comments:

Post a Comment