Wednesday, July 11, 2018

Pengedar Shaklee Aktif Batu 4, Kapar Klang

pengedar shaklee klang
Pengedar Shaklee Batu 4, Kapar Klang. 

Ya, saya merupakan pengedar Shaklee area Batu 4, Kapar. 

Malah, saya merupakan pengedar Shaklee aktif Malaysia yang berdaftar secara sah sejak dari tahun 2013 sehingga kini, tahun 2018.

Adakah anda sedang mencari agen Shaklee berhampiran kediaman anda? Mencari agen yang boleh hantar terus ke tempat anda? Saya bersedia membantu anda!

Selain daripada penghantaran area Batu 4 Kapar, saya juga turut membuat perkhidmatan penghantaran kawasan berhampiran seperti berikut :

  1. Pengedar Shaklee Klang Utama
  2. Pengedar Shaklee Sementa
  3. Pengedar Shaklee Sungai Kapar Indah
  4. Pengedar Shaklee Rantau Panjang Klang
  5. Pengedar Shaklee Batu Belah

Usah bimbang! Kami sentiasa mempunyai ready stok produk Shaklee di tangan. 

So, bagi anda yang ingin mendapatkan produk Shaklee dengan kadar segera, tanpa caj penghantaran, anda boleh mrnghubungi kami dengan kadar segera.

Tak tahu produk apa yang sesuai untuk masalah anda? 

Anda boleh mengubungi saya, dan saya akan sarankan produk yang sesuai dengan masalah anda. 

Malah, saya akan memberikan saranan yang sesuai dengan bajet anda juga.

Ini antara stok-stok yang kami ambil dari HQ Shaklee untuk dijadikan sebagai 'ready stock' di tangan kami di rumah. So, boleh anda dapatkan terus produk yang anda cari..


pengedar shaklee klang

pengedar shaklee klang

pengedar shaklee klang

Bagaimana untuk membuat order? 


Anda boleh menghubungi saya di talian seperti berikut :

019-3404054
Pn. Hafizah

013-3727508
En. Hasbullah 
(Suami)

No comments:

Post a Comment